کفاشیان، به باشگاه ها هشدار داد



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

 

اخبار ورزشی - کفاشیان، به باشگاه ها هشدار داد

ˈعلی کفاشیانˈ رییس فدراسیون فوتبال، در نامه ای به ˈمهدی تاجˈ رییس سازمان لیگ اعلام کرد: اسامی بازیکنان تیم ملی 23 فروردین ماه اعلام می شود و در صورت همکاری نکردن باشگاه ها، حسب مورد به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال معرفی خواهند شد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، در نامه کفاشیان به رییس سازمان لیگ آمده است: با توجه به مصوبات ستاد جام جهانی 2014 برزیل و توجه ویژه مبنی بر تحقق برنامه های تدوین شده و موفقیت هر چه بیشتر تیم ملی ایران در این دوره از بازی ها، سازمان لیگ کشور باید نسبت به اجرای تقویم مسابقاتی فصل 93-92 لیگ خلیج فارس و لیگ آزادگان طبق برنامه ابلاغی اقدام کند.

در ادامه این نامه تاکید شده است: در هفته های پایانی مسابقات به منظور پیش بینی تمهیدات لازم و بررسی دقیق عملکرد فنی و رعایت اکید اخلاق حرفه ای از سوی کلیه تیم ها در انجام رقابت های سالم و جوانمردانه، علاوه بر نماینده سازمان لیگ نسبت به اعزام ناظرین ویژه با هماهنگی کمیته اخلاق و کمیته انضباطی اقدام و یک نسخه از گزارش مسابقات را به فدراسیون برای اقدام بعدی ارائه کنید.

کفاشیان در پایان این نامه با یادآوری اینکه اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال 23 فروردین ماه اعلام می شود، تاکید کرد: ملی پوشان باید خود را در تاریخ اعلام شده به اردوی تیم ملی فوتبال معرفی کنند.
اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------