آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

قلعه نویی در مصاحبه قبل از بازی شرکت نکرد



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - قلعه نویی در مصاحبه قبل از بازی شرکت نکرد

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مصاحبه قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان حضور نیافت و در عوض مجید صالح را به جای خود روانه این نشست کرد.

به گزارش ایرنا، مجید صالح در این نشست که بعدازظهر امروز (شنبه) در شهر اهواز برگزار شد، در باره غیبت امیر قلعه نویی در مصاحبه قبل از بازی گفت: قلعه نویی به علت سرما خوردگی و آبریزش بینی نتوانست در این مصاحبه شرکت کند ولی در پایان بازی فردا به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

صالح در خصوص بازی فردا (یکشنبه) اظهار داشت: ما در فصل گذشته در یک چنین موقعیتی در شهر اهواز با تیم فولاد خوزستان بازی کردیم و با شکست این تیم قهرمان شدیم.

وی اضافه کرد: اما امسال وضع به گونه ای دیگر است و وضعیت تیم فولاد خوزستان در جدول بهتر از ما است و برای آنکه بتوانیم سهمیه بگیریم و یا قهرمان شویم چاره ای جز برتری در مقابل فولاد خوزستان نداریم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران به برد این تیم در مقابل الجزیره امارات عربی متحده اشاره کرد و گفت: این برد سبب شد تا بازیکنان ما روحیه بگیرند و به دو بازی باقی مانده امیدوار شوند.

وی با اشاره به اینکه از تیم فوتبال فولاد خوزستان شناخت داریم، اظهار داشت: برای این بازی بازیکن محروم نداریم اما سیاوش اکبرپور، محمد نظری و غلام نژاد به دلیل مصدومیت در خدمت تیم استقلال نیستند.

مسابقه تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، فردا (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار می شود.

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------