تارتار در واکنش به شائبه تبانی گسترش فولاد: ما می‌دانیم و خدای خودمان



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز

 

اخبار ورزشی - تارتار در واکنش به شائبه تبانی گسترش فولاد: ما می‌دانیم و خدای خودمان

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر این که شکست تیمش برابر نفت حاصل تبانی نبوده است، گفت: امیدوارم این شکست برای ما درسی باشد که در برابر فولاد بیشتر تلاش کنیم.

مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری این دیدار گفت: در طول هفته‌ خیلی تلاش کردیم که بازیکنانمان انگیزه لازم را برای این بازی پیدا کنند. آخر فصل است و هیچ خطری برای سقوط ما را تهدید نمی‌کند و به همین دلیل برخی از بازیکنانمان کم انگیزه و نه بی‌انگیزه بودند.

وی ادامه داد: نفت بازی خوبی را ارائه کرد ولی فاصله دو تیم چهار گل نبود. اگر دو فرصتی که در ابتدای بازی داشتیم گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. وقتی نفت خیلی زود به گل رسید، برنامه‌ای را که طراحی کرده بودیم را بر هم زد.

در ادامه خبرنگاری از تارتار پرسید که آیا بی انگیزگی را شکست تیمش می‌داند، که او پاسخ داد: نفت نتایج خوبی در این فصل کسب کرده است و نمی‌توانم بگویم که شکست ما فقط به خاطر بی‌انگیزگی بود. امروز روز خوب ما نبود و از جناح‌هایی ضربه خوردیم که قبلا رویش کار کرده بودیم.

در ادامه خبرنگار دیگری به تارتار گفت که نوع بازی تیمش می‌تواند شائبه‌ تبانی را تداعی کند؟ تارتار در واکنش به این صحبت گفت: ما می‌دانیم و خدای خودمان. دیگران هر چه که می‌خواهند بگویند. مهم این است که خدا از ما راضی باشد.

تارتار در ادامه در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره دیدار پایانی تیمش برابر فولاد و این که چقدر بر روی بازیکنانش کار می‌کند تا در آن بازی انگیزه کافی داشته باشند، گفت: متاسفانه دو بازی آخر ما برابر تیم‌هایی است که شدیدا به سه امتیا‌ز بازی احتیاج دارند. امروز نفت خیلی انگیزه داشت و فولاد هم با شکست امروزش برای کسب سه امتیا‌ز به تبریز می‌آید و این کار ما را سخت می‌کند ولی باید از اتفاق امروز درس بگیریم و سعی کنیم که در بازی آخر اعاده حیثیت کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که با شکست امروز برای من و بازیکنانم درسی باشد که در بازی آخر بیشتر تلاش کنیم. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------