پاسخ عمران زاده به دعای پرسپولیسی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ,حنیف عمران‌زاده

 

اخبار ورزشی - پاسخ عمران زاده به دعای پرسپولیسی‌ها

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:کاش پرسپولیسی ها برای خودشان دعا می کردند تا راه آهن را ببرند ولی من از دعای آنها برای استقلال تشکر می کنم.

حنیف عمران‌زاده مدافع تیم فوتبال استقلال درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از دیدار با فولاد خوزستان و همچنین دیدار روز جمعه مقابل تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

*: چطور شد فولاد را در اهواز شکست دادید؟
ما هرچه بدشانسی در آسیا آوردیم، اما در این بازی خوش شانس بودیم و خدا را شکر گل نخوردیم و همه هم دیدند که بچه‌ها غیرتی دویدند. آخر بازی که شد، چهار، پنج نفر از بازیکنان ما روی زمین افتاده بودند، هوا گرم بود و نزدیک به 10 روز خانواده خود را ندیده بودیم و این پیروزی به خاطر همین مسائل به ما چسبید.

*می‌توانید قهرمان شوید؟
شرایط به شکلی شده که باید دعا کنیم نفت ببازد و فولاد نبرد، اما همه فکر و ذکرمان باید به بازی خودمان باشد و انصافا باید تراکتورسازی را بدون اینکه به تیم دیگری فکر کنیم، ببریم.

*اما پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با راه‌آهن مصاحبه کردند و گفتند دعا می‌کنیم استقلال فولاد را ببرد.
دستشان درد نکند و اگر دعا کردند از آنها تشکر می‌کنم. البته ای کاش پرسپولیسی‌ها برای خودشان دعا می‌کردند که راه‌آهن را راحت می‌بردند. این حرف من از روی کری خواندن نیست و واقعا از صمیم قلب از آنها تشکر می‌کنم، چون برای اولین‌بار هواداران پرسپولیس و بازیکنان این تیم دعا کردند و ما برنده شدیم. ان‌شاءالله هواداران استقلال هم دعا کنند که ما قهرمان شویم. بازی نباید به شکلی باشد که بعدها حسرت بخوریم و بگوییم ای کاش تراکتور را می‌بردیم.

*این روزها انتشار قرارداد بازیکنان پرسپولیس در رسانه‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده و صحبت از انتشار قرارداد شما و شفاف‌سازی در این مورد هم وجود دارد؛ نظر تو چیست؟
اتفاقا ما خوشحال می‌شویم که به قراردادهای ما رسیدگی کنند. البته من دیروز با یکی از دوستان نزدیکم در تیم پرسپولیس صحبت می‌کردم و او می‌گفت مبلغ این قراردادها درست نیست، چون مثلا باشگاه به بازیکنان چک‌هایی داده که آن چک‌ها پول نشده، ولی در قرارداد و دریافتی آنها محاسبه شده است. وقتی چک برگشت خورده، چگونه جزء دریافتی بازیکنان محاسبه می‌شود؟ امیدوارم قرارداد ما را هم رسیدگی کنند و همه بفهمند که ما چقدر گرفتیم، اما فقط ختم کلام این را بگویم که خدا به داد این فوتبال برسد.

*چطور؟
خدا به این فوتبال رحم کند، چون امسال جام‌جهانی است، ولی وقتی جام‌جهانی تمام شود دیگر سربازها، خبرنگاران و عکاس‌ها هم به استادیوم‌ها نمی‌آیند! یک عده می‌خواستند فوتبال را نابود کنند و به هدفشان رسیدند. در تمام رشته‌ها پول‌های کلان گرفته می‌شود، ولی وقتی سه بازیکن در کل این فوتبال رقم میلیارد می‌گیرند، به همه می‌گویند فوتبالیست‌های میلیاردی، آیا بازیکن فجرسپاسی میلیاردی است؟! البته الان فقط مشکل ما فوتبال نیست، من از سونامی مسابقات آسیایی می‌ترسم. ما که نابود شدیم، ولی خدا کند اتفاقی نیفتد که آبروی ایران در آسیا برود. من فکر کنم در مسابقات آسیایی حتی نتوانیم رتبه‌های گذشته را تکرار کنیم.

*چطور این حرف را می‌زنی؟
در فوتبال الان شکایت می‌کنید که طلبتان را بگیرید، اما پنج سال بعد معلوم نیست پولت را بدهند یا ندهند. مالیات آن پول را هم از تو می‌خواهند، اما این مسایل و بی‌پولی در مسابقات آسیایی بلافاصله تاثیر می‌گذارد. آقایان تا قبل از عید هر روز مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شود، هر کانالی می‌زدیم در این مورد صحبت می‌شد، اما بیایید ببینید چه کار کردند؟ مثلا در بین راه قزوین به رشت استادیومی ساختند و کلی هزینه کردند که خاک می‌خورد و یک بازی هم در آنجا برگزار نشده، اما استقلال و پرسپولیس باید اینگونه دردسر داشته باشند. به قول علی پروین کری هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در مترو خودش یعنی شادی در جامعه.

99 درصد مردم یا استقلالی هستند، یا پرسپولیسی، ولی آقایان در شهرهایی که اصلا فوتبال در آنجا رونق ندارد، استادیوم ساخته‌اند و به دو تیم مطرح پایتخت نمی‌رسند. ظلم یعنی اینکه تیم‌های صنعتی پاداش‌های پنج میلیونی برای هر بازی بگیرند، ولی بازیکنان استقلال و پرسپولیس این همه مشکل داشته باشند. شما به شرایط این روزهای استقلال نگاه نکنید، شاید اگر مربی و مدیریت ما تیم را جمع نمی‌کرد، ما هم مثل پرسپولیس بودیم. دیدید که در بازی راه‌آهن و پرسپولیس همین مشکلات تاثیرات خود را نشان داد. دلخوشی مردم یعنی استقلال و پرسپولیس، ولی به نظر می‌رسد این دو باشگاه برای هیچ‌کس مهم نیست.

*تصمیمی برای فصل بعد نگرفتی؟
فعلا که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست شاید یک مربی بیاید که فصل بعد من را نخواهد!
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------