آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

اجحاف در حق دروازه بان استقلال؛ پای کفاشیان وسط است؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اجحاف در حق دروازه بان استقلال؛ پای کفاشیان وسط است؟

دروازه بان استقلال به رغم عملکرد فوق العاده در بازی با فولاد به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب نشد تا شایعاتی منتشر شود.

مهدی رحمتی یکی از گزینه های اصلی برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته بود و خیلی ها منتظر بودند نام وی در این خصوص اعلام شود اما این اتفاق رخ نداد.

وی که نقش تاثیرگذاری در قهرمانی استقلال داشت پس از این اتفاق در مصاحبه ای مدعی شد که با دستور مستقیم علی کفاشیان این عنوان را از وی گرفته اند.

رحمتی در فصل جاری هر چند درخشش فصل گذشته را نداشت اما بارها ناجی تیمش شد و در برخی مسابقات چهره اول میدان بود اما معمولا بهترین بازیکن زمین از بین گلزنان انتخاب شدند.

در بازی اخیر استقلال برابر فولاد، درخشش وی به حدی بود که آبی ها سه امتیاز بازی را مدیون وی می دانند اما باز هم جایزه بهترین بازیکن زمین به وی اهدا نشد و به تنها گلزن بازی (برهانی) که یک موقعیت تک به تک را نیز از دست داد رسید تا برخی این شائبه را مطرح کنند که بعید نیست رئیس فدراسیون واقعا مخالف بهترین شدن رحمتی است.
اخبار ورزشی - نامه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------