جنجال میلیاردی پرسپولیسی ها و فرار یک استقلالی از محرومیت!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - جنجال میلیاردی پرسپولیسی ها و فرار یک استقلالی از محرومیت!

دعوای پرسپولیس با وزارت ورزش و جوانان را می توان از مهمترین اتفاقات ورزشی این هفته عنوان کرد.

 اولین "اتفاقات هفت روز هفته" ای که در سال 93 منتشر می‌شود مربوط به هفته سوم فرودین‌ماه است. هفته‌ای در آن اتفاقات زیادی در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف ورزشی رقم خورد اما به مانند اکثر هفته‌ها بیشتر فوتبال در تیررس رسانه‌ها و آحاد مردم بود و اتفاقات مربوط به آن؛ جائیکه در آن دعوای پرسپولیس با وزارت ورزش و جوانان بر سر دو میلیارد پول واریزی این وزارتخانه به حساب فدراسیون فوتبال به اندازه مدعی شدن پنج تیم برای قهرمانی در لیگ برتر خبرساز شد.

در این هفته رو به پایان همچنین حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد مهدی رحمتی اعلام شد بدون اینکه با اعلام محرومیتی همراه باشد ضمن اینکه دو تیم دسته اولی پدیده و نفت مسجد سلیمان هم سهمیه لیگ برتر را به دست آوردند.

مهمترین اتفاقات این هفت روز ورزش عبارت است از:
پنج تیم مدعی قهرمانی لیگ سیزدهم شدند
هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر روز یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در پایان رقابت‌های این هفته تیم نفت تهران با پیروزی پرگل برابر گسترش فولاد تبریز صدرنشین شد. استقلال هم یک بر صفر فولاد را شکست داد و به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شد.

 

پرسپولیس با تساوی 2 بر 2 برابر راه آهن شانس خود برای قهرمانی را اندک کرد. تیم فوتبال مس کرمان هم سقوط خود به لیگ دسته اول را قطعی کرد. در پایان رقابت‌های این هفته تیم‌های نفت تهران، فولاد خوزستان، استقلال و پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان پنج تیمی شدند که می‌توانند در هفته پایانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

دعوای 2 میلیاردی وزارت ورزش و پرسپولیس
یکی از جنجالی‌ترین سوژه‌های خبری اختلاف نظری بود که بین وزارت ورزش و جوانان با باشگاه پرسپولیس بوجود آمد. ماجرا از آنجا آغاز شد که قرار بود از سوی وزارت ورزش مبلغ دو میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود تا از سوی مسئولان بین بازیکنان توزیع شود اما این پول به حساب فدراسیون فوتبال واریز شد و به دست سرخپوشان نرسید. علی دایی، سرمربی پرسپولیس نیز در مصاحبه‌ای تند و انتقادی عنوان کرد که وزارت ورزش برای دادن این دو میلیارد تومان سه شرط برای باشگاه گذاشته است که البته از سوی وزارت ورزش این شرط گذاشتن تکذیب شد. در نهایت هم مشخص نشد برای این دو میلیارد تومان شرطی گذاشته شده بود یا نه؟


پدیده و نفت مسجد سلیمان لیگ برتری شدند
هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول در حالی روز سه شنبه برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم‌های پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان با صدرنشینی در گروه‌های اول و دوم به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کردند. تیم‌های سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران نیز به دیدار پلی‌آف راه پیدا کردند. برنده دیدار پلی‌آف در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف سومین تیم سقوط کننده از لیگ برتر خواهد رفت تا تیم برنده در لیگ چهارم برتر حضور داشته باشد.

دروازه بان استقلال تبرئه شد
کمیته انضباطی سه شنبه گذشته رای خود را درباره سید مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال اعلام کرد و بر این اساس وی را  تبرئه کرد. این در حالی است که در دیدار 30 بهمن‌ماه سال گذشته دو تیم استقلال و ملوان از سوی رحمتی تخلفاتی صورت گرفته بود اما پس از نشست کمیته انضباطی با دروازه‌بان استقلال، وی اعلام کرد که به هیچ وجه قصد و نیت اهانت را به تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی نداشته و همواره برای تمامی تماشاگران احترام قائل است.
اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------