رحمتی از جام جهانی بازماند



اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی  رحمتی

 

اخبار ورزشی - رحمتی از جام جهانی بازماند

حق رحمتی در بازی با فولاد چنان خورده شد که حتی مهدی تاج نیز صادقانه این مساله را می‌پذیرد.

 او که دیروز صبح میهمان تلویزیون بود، درباره انتخاب نشدن رحمتی در بازی با فولاد اینگونه توضیح می‌دهد: «اگر قرار بود من انتخاب کنم، مهدی رحمتی که به نظرم در حال حاضر بهترین دروازه‌بان آسیا است را به‌عنوان بهترین بازیکن بازی فولاد و استقلال انتخاب می‌کردم اما دوستان بازیکن دیگری را انتخاب کردند. سال آینده ما دیگر بازیکنی را به‌عنوان بازیکن اخلاق انتخاب نخواهیم کرد چون تعریف درستی از بازیکن اخلاق وجود ندارد و ابتدا باید به تعریف درستی از بازی جوانمردانه دست پیدا کنیم اما انتخاب بازیکن فنی را همچنان خواهیم داشت.»

تذکر: بهتر است مهدی تاج به جای مصاحبه‌های بی‌اثر و وقت گیر فکری به حال برگزارکنندگان بازی‌های لیگ کند تا اینگونه در حق بازیکنان ناحقی نشود. در فصل سیزدهم بارها مهدی رحمتی بهترین بازیکن تیمش بود اما مسوولان انتخاب بهترین بازیکن میدان به سادگی این بازیکن را نادیده گرفتند و جایزه را به بازیکنان دیگر دادند. امیدواریم فصل آینده شاهد اینجور تصمیم‌گیری‌ها نباشیم و مسوولان فدراسیون فوتبال به خاطر خطای یک بازیکن که سابقا زحمات زیادی برای تیم ملی کشید اینگونه واکنش نشان ندهند.

رحمتی جام جهانی را از دست داد
در حالی که رسانه‌ها طی ماه‌های اخیر، خبر از دعوت مهدی رحمتی به تیم ملی داده بودند اما 3 روز پیش در صفحه نخست روزنامه ایران ورزشی خبری با این مضمون که مهدی رحمتی در لیست 50نفره تیم ملی حضور ندارد منتشر شد.

 

این خبر را روز گذشته میرشاد ماجدی تایید کرد. سرپرست استقلال در واکنش به اینکه دوباره گفته شد مهدی رحمتی مسافر جام جهانی خواهد بود و تیم ملی را در این بازی‌ها همراهی می‌کند گفت: «پاسپورت رحمتی و تمام بازیکنان استقلال در سفارت عربستان است و آنها در حال صدور روادید برای بازی روز 27 فروردین در این کشور هستند.» به این ترتیب مشخص می‌شود که کارلوس کروش هیچ عزم و اراده‌ای برای دعوت از این دروازه‌بان به تیم ملی ندارد و مهدی را که در بازی‌های مقدماتی با تیم ملی بود باید تنها تماشاگر بازی‌های جام جهانی بدانیم.

 

رحمتی در ماه‌های گذشته برای بازگشت به تیم ملی ابراز علاقه کرده بود اما کروش که از امتناع این بازیکن برای نوشتن دستخط عذرخواهی ناراحت بود هرگز حاضر به دعوت این دروازه‌بان نشد. با توجه به اینکه پس از ارسال اسامی 50 بازیکن به فیفا برای حضور تیم ملی در جام جهانی امکان ارسال اسامی مجدد وجود ندارد باید پرونده رحمتی با تیم ملی را بسته شده اعلام کرد. رحمتی شاید پس از جام جهانی با تیم ملی باشد. زمانی که کارلوش کروش از تیم ملی کشورمان می‌رود و مربی دیگری جایش را می‌گیرد.
اخبار ورزشی - ایران ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------