خداحافظی غیر رسمی فتح الله زاده با استقلال



اخبار,اخبارورزشی ,علی فتح الله زاده

 

اخبار ورزشی - امروز آخرین بازی من در لیگ داخلی است؛
خداحافظی غیر رسمی فتح الله زاده با استقلال

مدیرعامل استقلال می گوید پایان بازی با تراکتورسازی بازی اول از سری بازی های خداحافظی او از مدیریت آبی ها است.

دوره مدیریت دولتی علی فتح الله زاده به پایان نزدیک می شود. او هم بعد از محمد رویانیان در دوره وازرت محمود گودرزی آماده وداع با صندلی ریاستش می شود. فتح الله زاده البته به عکس همتای پرسپولیسی این سیاست را داشت تا دوره مدیریتش را به پایان فصل بکشاند.

او که قبل از بازی با تراکتورسازی به زیارت امام زاده پنج تن در لویزان رفته بود درباره حضورش در ورزشگاه آزادی برای این بازی گفت: «می روم تا با تماشاگران خداحافظی کنم. این تقریبا آخرین بازی من به عنوان مدیرعامل در لیگ برتر است چون بعد از این فقط یک بازی با الریان در تهران داریم که فقط تا آن بازی با تیم می مانم.»

فتح الله زاده که این روزها برای انتشار لیست قرارداد بازیکنانش زیر فشار است می گوید: «نیازی به این همه تخمین زدن نیست. چند روز به من فرصت بدهید تا تکلیف تیم مشخص شود. بازی ها که تمام شد این لیست را خودم از طریق سایت باشگاه منتشر می کنم. ما هم تقریبا همان قدر هزینه کردیم که دیگر تیم های اصلی لیگ مثل پرسولیس، سپاهان و ... هزینه کردند. البته با این تبصره که در ابتدای سال قبل ما باید تیمی برای قهرمانی در آسیا می بستیم و دیدید که تا پله سوم لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفتیم.»
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------