حقایق ناگفته استقلال از زبان میرشاد ماجدی/لیست اولیه فصل بعد استقلال لو رفت



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - حقایق ناگفته استقلال از زبان میرشاد ماجدی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده در این فصل معجزه کردند که استقلال را تا اینجا نگه داشتند.

میرشاد ماجدی درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی و قرار گرفتن این تیم در جایگاه پنجم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: مقصر اصلی این اتفاق همه هستند. وقتی تیم برنده می‌شود، هزار پدر و مادر برای آن پیدا می‌شود اما وقتی شکست می‌خورد، یتیم می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: با جیب خالی نمی‌توان این دو باشگاه را اداره کرد. هیچ چیزی با برنامه سازماندهی شده در این دو باشگاه پیش نمی‌رود. در استقلال تن‌خواه مشخصی وجود نداشت تا از آن استفاده کنیم و همیشه فتح‌الله‌زاده دقیقه نود به دنبال تهیه پول بود. این مسائل را رسانه‌ای نکرده بودیم اما واقعیتش را بخواهید نمی‌دانستیم چقدر پول داریم که بخواهیم از آن استفاده کنیم.

سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: سال گذشته به دلیل بدهکاری اعضای تیم را به هتل راه نمی‌دادند. نمی‌توان با پُز عالی و جیب خالی گشت. باشگاهی چون استقلال در ابتدای فصل حداقل 5،6 میلیارد تومان پول لازم دارد تا بتواند بازیکن جذب کند و برای فصل برنامه‌ریزی انجام دهد. امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده در این فصل معجزه کردند و استقلال را تا اینجا نگه داشتند.

ماجدی گفت: در خیلی از مواقع پول بلیت هواپیما و حتی اتوبوس را نداشتیم که بدهیم اما باز خدا را شکر که دقیقه نود انجام می‌شد. درک این مسائل برای خواننده سخت است اما اینها واقعیت‌های استقلال در این فصل بود.

وی عنوان کرد: من یک استقلالی هستم و کارم فوتبال است. بزینس‌من و رستوران دار نیستم، بلکه استقلالی‌ام و اگر من را بخواهند برای فصل آینده هم در خدمت استقلال هستم اما اگر من را نخواهند برای فرد جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

ماجدی گفت: به تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس بابت و قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. تبریک ویژه‌ای به دهکردی مدیرعامل فولاد دارم که چند سال است در این باشگاه زحمت می‌کشد، واقعا او در فولاد کار کرد. امیدوارم سایر باشگاه‌ها دارای زیرساخت‌های باشگاهی چون فولاد شوند.

 

---------------------------------


لیست اولیه فصل بعد استقلال لو رفت؛ هادی عقیلی گزینه خرید آبی‌ها

مسئولان تیم استقلال درصدد رفع مشکلات این تیم هستند تا فصل بعد را به خوبی آغاز کنند و در این میان لیست ‌آبی‌ها به باشگاه رسیده است.

 فهرست اولیه استقلال برای فصل بعد به باشگاه رسیده است و در این میان آبی‌ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند و طلب بازیکنان فعلی و قدیمی این تیم همچنان پرداخت نشده است و در این مطالبات به قوت خود باقی است و برخی بازیکنان در پی این هستند که از باشگاه استقلال شکایت کنند و مدیرعامل تیم نیز نتوانسته است مشکلات این تیم را حل و فصل کند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال، همچنان با مشکلات حضور در آسیا روبرو هستند اما فهرست اولیه برای فصل بعد در اختیار مسئولان این تیم قرار گرفته است.

از طرفی شنیده می‌شود که نام‌ هادی عقیلی سپاهان در این فهرست حضور دارد و عنوان شده است که این بازیکن قرار است برای فصل آینده با استقلالی‌ها وارد مذاکره شده تا با پیراهن این تیم به میدان برود.
اخبار ورزشی - تسنیم, باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------