آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش علی کریمی به دعوت نشدنش به تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - واکنش علی کریمی به دعوت نشدنش به تیم ملی

با وجود اینکه علی کریمی تمام مدارکش را برای سفر به آفریقای جنوبی در اختیار فدراسیون قرار داده بود در لیست نهایی برای این اردو قرار نگرفت.

علی کریمی در بازی با استقلال از بهترین‌های زمین بود و توانست پاس گل اول را به احمدزاده بدهد و با توصیه‌هایش به نصرتی، راه گلزني را به او هم يا داد. او در این دیدار با انگیزه‌ای مضاعف حاضر شد به این امید که بعد از برد در لیست تیم ملی جایی داشته باشد. همانطور که در ایام نوروز خبری در بانک ورزش منتشر شد، فدراسیون از علی کریمی برای حضور در اردوهای تیم ملی مدارک گرفته بود وحتی جادوگر به خاطر حضور در سفارت، در تمرین سوم فروردین تراكتور غایب بود.

بعد از پایان بازی دیشب، علی کریمی همراه تیم به تبریز بازنگشت و در تهران ماند. او که گمان می‌کرد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود فرصت را برای دیدار با خانواده‌اش مناسب دید و در تهران ماندگار شد اما بعد از انتشار لیست تیم ملی ورق برگشت و نبودن او در بین بازیکنان دعوت شده باعث شد تراکتوری‌ها از فرودگاه با او تماس بگیرند و دلیل دعوت نشدنش را جویا شوند. اما کریمی هم ازدلیل دعوت نشدنش ابراز تعجب کرد و به هم تیم‌هایش فقط جواب داد: «نمی‌دانم چرا نیستم!» بدین ترتیب، از تراکتور فقط حامد لک و کریم انصاری فرد به تيم ملي دعوت شدند.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------