شرط سیدجلال حسینی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس / مسلمان مقصد فصل بعدش را مشخص کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - نیلسون به دنبال ترک ایران؛ دستور ویژه پروین برای بررسی طلب دروازه بان برزیلی

علی پروین به مسئولان مالی و نقل و انتقالات باشگاه دستور داد تا آخرین شرایط بازیکنان را بررسی و آن را گزارش کنند.

بلاتکلیفی بازیکنان پرسپولیس و برخی پیشنهادهای خوب به بعضی بازیکنان بسیار دایی و مسئولان باشگاه را نگران کرده از همین رو علی پروین که بسیار نگران وضعیت بازیکنان برای فصل آینده است امروز به امور مالی و مسئولان نقل و انتقالات باشگاه دستور داد تا آخرین وضعیت قراردادی بازیکنان را مکتوب و برای وی ارسال کند.

همچنین امروز برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله نیلسون به باشگاه پرسپولیس رفتند و پس از دیدار با پروین و تبریک سلطان به دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس پروین دستور داد تا آخرین بدهی به نیلسون را بررسی و به وی گزارش کنند این در شرایطی است که نیلسون به دنبال دریافت بلیت برای ترک ایران در روز دوشنبه است.

 

------------------------------

 

مسلمان مقصد فصل بعدش را مشخص کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ذوب آهن قرارداد دارم و اگر مسئولان پرسپولیس مرا بخواهند باید دنبال کارهایم بروند و اگر هم نخواهد به ذوب آهن برمی‌گردم.

 محسن مسلمان در مورد بازی روز گذشته استقلال خوزستان و پرسولیس ، شرایط سرخپوشان در لیگ، دعوت شدن به تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

**: در مورد بازی با استقلال خوزستان صحبت کن...
بازی با استقلال خوزستان برای ما بسیار مهم بود چون هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داشتیم. قبل از بازی تمام فکرمان به 3 امتیاز معطوف بود و منتظر امتیاز از دست دادن دیگر رقبا بودیم که این اتفاق افتاد و فقط فولاد پیروز شد. جا دارد از همین جا قهرمانی فولاد را هم تبریک بگویم.

**: بعد از چند بازی به عنوان بازیکن ثابت به زمین رفتی؟
نمی‌دانم! البته از زمانی که به پرسپولیس آمدم در تمام بازی‌ها برای پرسپولیس بازی کردم تا اینکه مصدوم شدم، بعد از آن هم شرایط فیکس بازی کردن را داشتم اما تصمیم علی آقا این بود که فیکس نباشم.

**: در صحنه پنالتی بازی با استقلال خوزستان به سمت توپ رفتی اما پنالتی را به عباس‌زاده دادی...
در جلسه پیش از بازی علی آقا گفته بود که من پنالتی بزنم اما وقتی پنالتی شد عباس‌زاده به من گفت که پنالتی را به او بدهم و من هم این کار را انجام دادم.

**: از این مسئله ناراحت نشدی؟
نه! چه ناراحتی؟ مهم این بود که پرسپولیس گل بزند و برنده شود.

**: در مورد گلزنی عباس‌زاده در این چند بازی گذشته چه صحبتی داری؟
عباس‌زاده فوتبالیست خوبی است اما به خاطر کم نام و نشان بودن کمتر بازی می‌کرد. علی آقا به او فرصت داد و توانست استفاده کند. عبا‌س‌زاده می‌تواند در آینده مهاجم خوبی برای پرسپولیس و آقای گل لیگ شود.

**: تکلیفت برای فصل بعد مشخص است؟
هنوز نه، من با ذوب آهن قرارداد دارم و اگر مسئولان پرسپولیس مرا بخواهند باید دنبال کارهایم بروند و اگر هم نخواهد به ذوب آهن برمی‌گردم.

**: چرا بعد از بازی پرسپولیس و راه‌آهن هواداران از بازیکنان ناراحت بودند؟
نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد اما توقع مردم از پرسپولیس بالاست. تا دقیقه 88 بازی با راه‌آهن همه چیز خوب بود ولی در عرض 2 دقیقه بی‌غیرت شدیم و بد و بیراه شنیدیم اما از دیروز دوباره با غیرت شدیم! با تمام این حرف‌ها از اینکه سهمیه گرفتیم و مدیون هواداران نشدیم خوشحالم.

**: به اردوی جدید تیم ملی هم دعوت شدی...
خدا را شکر که این اتفاق افتاد. امیدوارم آنقدر خوب کار کنم که مسافر برزیل شوم.

 

-----------------------------

 

شرط سیدجلال حسینی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم جباری در جام جهانی به تیم ملی کمک کند اما به تصمیمش باید احترام گذاشت.

 سیدجلال حسینی در مورد فصل جاری پرسپولیس اظهار داشت:‌باور کنید یک فصل سخت و بسیار حساس را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر در بازی آخر مقابل هواداران شرمنده نشدیم و به نایب‌قهرمانی رسیدیم.

وی افزود: اما عادلانه باید حرف بزنم. حق هواداران پرسپولیس بیشتر از نایب‌قهرمانی بود و ما باید قهرمان می‌شدیم. به نظر من صاحبان اصلی پرسپولیس همین هواداران هستند. در هر شهری که می‌رویم هواداران پرسپولیس ما را حمایت می‌کنند و مانند یک رئیس بالای سر ما هستند اما ما را به خاطر این نایب‌قهرمانی ببخشند. حتی در تهران هم همیشه این هواداران ما را حمایت کردند و جا دارد از آنها تقدیر و تشکر صمیمانه‌ای داشته باشم.

حسینی ادامه داد: هواداران بدانند فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم اما خدا را شکر جشن‌‌مان را با پرسپولیسی‌های اهوازی گرفتیم. دو بازی بسیار بد مقابل فولاد در اهواز انجام دادیم و حتی در آن دو بازی هم می‌توانستیم برنده باشیم اما نشد. ولی خدا را شکر با برد استقلال در اهواز هم نایب‌قهرمان شدیم و هم دل هواداران‌مان را شاد کردیم.

حسینی در پاسخ سوالی که واقعا مشکلات شما امسال چه بود، گفت: مشکلات زیادی داشتیم از کدام برای شما بگویم. اگر حمایت‌مان می‌کردند و این مشکلات را پیش پای ما نمی‌گذاشتند الان با صلابت با جام قهرمانی به تهران برمی‌گشتیم. در بازی مقابل راه آهن می‌توانستیم صدرنشین باشیم حتی بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه اینقدر حاشیه دور و اطراف تیم گذاشته بودند و مشکلات پیش پای بازیکنان بود که تمرکز همه به هم ریخته بود و شرمنده هواداران شدیم. امیدوارم این نایب قهرمانی و رفتن به آسیا را هواداران قبول کنند.

وی افزود: من همین الان به عنوان یک بازیکن و کاپیتان که افتخار بستن بازوبند را در دست دارم باید این را بگویم که این تیم باید از همین الان تقویت شود. منظورم این است که ما تیم بسیار خوبی داریم و قطعا در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما تیمی که به آسیا می‌رود باید تقویت شود. چون الان تیم‌های ما در آسیا می‌بینید که چطور نمی‌توانند نتیجه بگیرند.

حسینی ادامه داد: برخی تیم‌ها اول فصل حرف این و آن را گوش می‌دهند یکی می‌گوید پول خرج نکن، یکی دیگر می‌گوید پول خرج کن. تیمی که پول خرج کند در آسیا می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و انتظارات از این تیم زیاد است اگر بخواهیم با حرف این و آن جلو برویم در آسیا به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم و دوباره شکستی بزرگ در انتظار پرسپولیس است. ما باید از همین امروز به فکر این تیم باشیم البته هر چه نگاه می‌کنیم هیچ کس نیست که به فکر این تیم باشد.

حسینی ادامه داد: ما نایب‌قهرمان شده‌ایم و حتی به آسیا صعود کرده‌ایم اما نمی‌دانیم چه کسی باید جواب ما را بدهد.  اگر هواداران نبودند دیگر هیچ دلخوشی نداشتیم. ما باید تقویت شویم و اگر این بازیکنان حفظ نشوند مطمئن باشید به مشکل می‌خوریم.

حسینی درباره ماندن یا رفتنش از پرسپولیس نیز، گفت: چرا درباره من سوال می‌کنید من وقتی با همه بازیکنان حرف می‌زدم اکثر آنها دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند چون افتخار بزرگی برای هر فوتبالیست ایرانی و بازیکن است اما هیچ کس ما را تحویل نمی‌گیرد. اگر قرار باشد ما را اینطور اذیت کنند و لیستی را منتشر کنند که پول نگرفته ما را در آن حساب کنند و حاشیه‌سازی کنند و به دنبال اطلاعات غلط به مردم باشند واقعا به نظر شما باید چه کار کنیم؟ لیست دروغین ضربه سنگینی به آبروی بچه‌ها و پرسپولیس زد همه منتظریم تا یک نفر پیدا شود که با او چهار کلام حرف بزنیم اگر قرار است بمانیم باید برای ما برنامه مشخص کنند و باید بدانیم چه تیمی می‌خواهد برای فصل آینده بسته شود.

حسینی تأکید کرد: من خودم در آسیا توپ زدم و بازی کردم. اگر قوی نباشیم حریفان ما شوخی‌بردار نیستند و رحم نمی‌کنند و برای فوتبال ایران و باشگاه بزرگ پرسپولیس بد است. اگر تیم را خوب ببندند که بسیار قدر به آسیا برود و بازیکنانی را که باید بمانند نگاه دارند و تیم را تقویت کنند انشاءالله باید ببینم برای ماندنم خدا چه می‌خواهد. من برای مذاکره آماده‌ام اولویت همه این بچه‌ها در مرحله اول پرسپولیس است ولی نه با این شرایط که فقط ما را رو در روی هواداران بگذارند. اگر همه چیز طبق قانون و نظم و انضباط باشد مطمئن باشید قراردادم را تمدید می‌کنم.

مدافع تیم ملی درباره اردوی آفریقای جنوبی نیز، گفت: لیگ با هزاران سختی‌هایش تمام شد. بازی‌های فیفادی زیادی از دست دادیم و فرصت‌های خوبی را هدر دادیم. مطمئن باشید اردوی آفریقای جنوبی می‌تواند به ما برای شرایط بدنی و هماهنگی تیم خیلی خوب باشد. ما می‌توانیم با این اردوها سطح تیم ملی را بالا ببریم تا برای سه دیدار حساس و پرقدرتمان در جام جهانی آماده شویم. امیدوارم شرایط خوب باشد تا استارت خوبی برای جام جهانی بزنیم.

وی در ادامه درباره خداحافظی جباری از تیم ملی نیز، گفت: مجتبی بازیکنی بسیار تأثیرگذار در تیم ملی بود. ایشان از نظر اخلاقی و فنی بسیار خوب بود خودم دوست داشتم جباری در تیم ملی باشد چون وزن سنگینی برای تیم ملی بود ولی باید به تصمیمش احترام بگذاریم و من برای مجتبی هر کجا که هست آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم سربلند باشد. برای همه بازیکنانی هم که قرار است در تیم ملی به میدان بروند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سربلند باشند.

مدافع پرسپولیس در پایان با ناعادلانه خواندن نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تأکید کرد: راستش را بخواهید پرسپولیس امسال به حقش نرسید. امسال در لیگ حق به حقدار نرسید با پرسپولیس ناعادلانه برخورد کردند. دست و پای پرسپولیس را بستند و وسط میدان انداختند و گفتند بدو. هر کسی در این شرایط یک ضربه به پرسپولیس زد. بازیکنان و کادر فنی دست و پایشان بسته بود ما فقط داد می زدیم و هیچ کس نمی‌شنید هیچ زوری هم نداشتیم که بلند شویم. زیر پای همه له شدیم و حرفی نزدیم و نمی‌توانیم بزنیم.

 

اما شرمنده هواداران شدیم ولی هوادارانی که به ما می‌گفتند بی‌غیرت به نظر آنها کدام بازیکنان ما الان می‌توانند حقشان را از باشگاه بگیرند. دست شان به هیچ کجا بند نیست و زورشان هم به هیچ کس نمی‌رسد و باید با این وضعیت بسازند. هواداران این را بدانند هر تیمی به جز پرسپولیس با این شرایط بود نتایجی بسیار وحشتناک می گرفتم ما بدون هیچ چیز نایب‌قهرمان شدیم. آقایان می‌‌گویند ما 17 میلیارد هزینه کردیم اما ما بالای 6 یا 7 میلیارد هزینه نکردیم و شاید هم کمتر باشد. من به شما قول می‌دهم که این حرف درست است ولی فوتبال همین است و خدا را شکر که شرمنده هواداران با نایب‌قهرمانی نشدیم.
 اخبار ورزشی - فارس , تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------