زمان نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مشخص نیست



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ چهاردهم

 

اخبار ورزشی - زمان نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مشخص نیست

دبیر سازمان لیگ با تاکید بر اینکه هنوز زمان دقیق نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مشخص نیست، گفت: تصمیم نهایی در خصوص آغاز فصل نقل و انتقالات را رئیس سازمان لیگ بعد از اصلاحات لازم که ناشی از نظر کارشناسان و صاحبنظران در خصوص جوان سازی لیگ و مدت قرارداد بازیکنان است اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ، در مورد اظهار نظر یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران که اعلام کرده زمان نقل و انتقالات فصل آینده از امروز آغاز شده گفت:‌ صحبت مطرح شده بر اساس آئین‌نامه قبلی بوده که همواره یک روز پس از پایان لیگ برتر فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شد اما با توجه به پیشنهاداتی که در قراردادها از سوی کارشناسان وجود داشته و همچنین مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم صحبتی در این زمینه مطرح کرده بود، باید بگویم هنوز فصل نقل و انتقالات فصل آینده به طور دقیق مشخص و اعلام نشده است.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه لیگ سیزدهم زودتر از موعد مقرر به پایان رسیده، فرصت کافی برای اتخاذ تصمیمات نهایی و کار کارشناسی برای قراردادهای جدید وجود دارد و باشگاه‌ها از نظر زمانی دچار مشکل نخواهند شد و مدت زمان برای عقد قراردادهای داخلی و همچنین قراردادهای بین‌المللی لحاظ خواهد شد. من امروز به کمیته نقل و انتقالات این مسئله را خواهم گفت تا هرچه سریعتر این مسئله انجام شود و زمان نقل و انتقالات مشخص و اعلام شود.

دبیر سازمان لیگ خاطر نشان کرد: بدیهی است تصمیم نهایی در خصوص آغاز فصل نقل و انتقالات را رئیس سازمان لیگ بعد از اصلاحات لازم که ناشی از نظر کارشناسان و صاحبنظران در خصوص جوان سازی لیگ و مدت قرارداد بازیکنان است اعلام خواهد کرد. در نتیجه خواهشمندم از رسانه های محترم که از پرداختن به موضوع چگونگی تغییرات در آیین نامه و ثبت قرارداد بازیکنان قبل از اعلام نظر نهایی رئیس سازمان لیگ پرهیز نمایند.
اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------