شباهت بسیار عجیب لیونل مسی و امیر قلعه نویی!!



اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - شباهت بسیار عجیب لیونل مسی و امیر قلعه نویی!!

برخی هواداران استقلال واکنش جالبی به ناکامی تیم محبوبشان در فصل اخیر داشته اند و در این رابطه تحلیل جالبی ارائه داده اند.

 پس از ناکامی بزرگ استقلال در آخر فصل که این تیم مدعی قهرمانی حتی موفق به کسب سهمیه آسیا نشد، برخی هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی ناکامی ژنرال استقلال را به افت فنی لیونل مسی تشبیه کرده و در این رابطه نوشته اند:

مسی بهترین بازیکن جهان شد ، نه 1بار بلکه 4بار ! و سالها به قهرمانی بارسا کمک کرد ..

اما مسی در یک سال اخیر(بخوانید 2 سال اخیر) افت محسوسی داشته که عاشق ترین هوادار مسی هم شاید وقتی که فهمید مسی در بازی اخیر مقابل اتلتیکومادرید چیزی کمتر از 7 کیلومتر دویده (کمی بیش از دروازبان بارسا!) لب به انتقاد گشود و گفت که مسی،آن مسی عاشق و حریص فوتبال نیست !

در قیاسی مع الفارق ، قلعه نویی رو می بینیم! قلعه نویی ای که (هنوز هم) بهترین مربی ایران است(مشخصا از لحاظ نتیجه گیری)

قلعه نویی در فصل اخیر(حتی در فصل قبل که استقلال قهرمان شد) ، هم در خرید بازیکن اشتباهات عجیبی داشت-که از او بعید بود- و هم در ترکیب ها و تعویض هایی که اختیار می نمود، هم در نوع فوتبالی که آبی ها ارائه دادند و هم در آخر ، در نتیجه گیری!

گویی هر بازیکنی که به نظر می رسید باید در ترکیب باقی بماند تعویض میشد و به یک سری از بازیکنان که قلعه نویی (در اول فصل) می گفت اعتقاد دارم ، حتی در زمانی که مصدوم هم نبودند بازی نمی رسید! نمونه آن کبه در اول فصل و باصفا در نیم فصل است! و اشتباهات دیگر ..

قلعه نویی هم مانند مسی(!) در دوره افول خود بعد از سالها درخشش قرار گرفته است ..


وقتی که دریبل های مسی به قول خودمان "نمی گرفت!" ، قلعه نویی هم هر تعویضی که انجام می داد "نمی گرفت!" مسی ای که 5 نفر را راحت دریبل می کرد و هیچ فرصت گلی را از دست نمی داد و حالا می دهد ، قلعه نویی ای که فقط به حمله ، حمله و حمله فکر میکرد ، حالا با بدترین تفاضل گل تاریخ ِ خود و دفاعی ترین استقلال ِ مدل قلعه نویی در لیگ برتر مواجه شده است ...
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------