تکذیب ممنوع‌الخروج شدن بازیکنان پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - تکذیب ممنوع‌الخروج شدن بازیکنان پرسپولیس

رییس سازمان امور مالیاتی استان تهران گفت:‌ هیچ بازیکن ملی پوشی طبق اطلاعات ما ممنوع الخروج نشده و اخبار منتشر شده در این رابطه صحت ندارد.

محمدرضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان بدهی ورزشکارانی که ممنوع الخروج می‌شوند گفت: ما طبق قوانین و ضوابط با بدهکاران مالیاتی برخورد می‌کنیم که یکی از اقدامات ممنوع الخروجی مودیان بدهکار است. به طوری که افراد با بدهی 10 میلیون تومان به بالا ممنوع الخروج خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا باشگاه‌هایی که پرداخت مالیات بازیکنان خود را به عهده گرفته‌اند با برخورد سازمان مالیاتی مواجه نمی‌شوند گفت:‌ در واقع مودی اصلی برای سازمان مالیاتی بازیکنان هستند. اگر باشگاهی هم قبول کرده که مالیات بازیکنان خود را پرداخت کند در واقع به رابطه‌ بین خود باشگاه و ورزشکار مربوط است ولی طرف اصلی ما به عنوان مودی مالیاتی ورزشکاران بدهکار هستند که با آنها برخورد خواهیم کرد.

نوری با اشاره به این که در صورتی که باشگاه‌ها به تکالیف خود طبق مقررات عمل نکنند با آن‌ها نیز برخورد می‌کنیم گفت: اطلاعات مربوط به بدهی مالیاتی ورزشکاران محرمانه است. ما وصول مطالبات سازمان مالیاتی را طبق مقررات و ضوابط قانونی پیگیری کرده و از اهرم‌ها و ابزارهای قانونی استفاده می کنیم. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------