درخواست جالب كامران نجف‌زاده از كی روش



اخبار,اخبار ورزشی,علی كريمی

 

اخبار ورزشی - درخواست جالب كامران نجف‌زاده از كی روش؛ علی كريمی را دعوت كن

كامران نجف‌ زاده خبرنگار و سفير طلايی كودكان و سالمندان يونيسف از كارلوس كرش خواست علی كريمی را هم به دلايل فنی و هم به خاطر شاخص‌های اخلاقی و خيرخواهانه به تيم‌ملی دعوت كند.

 نجف‌زاده در يادداشتي با اشاره به اينكه وزن تجربه و تكنيك كريمي به ضعف احتمالي بدني او براي بازي‌هاي سنگين مي‌چربد نوشت: «حتي اگر قرار باشد كريمي 10 دقيقه در هر بازي ايران در جام‌جهاني بازي كند ايده‌آل است. عرصه بين‌المللي تجربه بالا مي‌طلبد و كريمي در همه اين سال‌ها فراتر از فوتبال ايران بازي كرده و در اروپا هم بهترين تيم‌ها را تجربه كرده.

از طرفي ديگر علي كريمي سفير كودكان است و در تمام اين سال‌ها پيدا و پنهان براي آنهايي كه نيازمندند كم نگذاشته و گاهي با كمك مالي يا حداقل تنها با يك عكس يادگاري دلي را شاد كرده. كريمي از آنهايي است كه پتانسيل اين را دارند كه از يك سرمايه ورزشي به يك سرمايه نمادين تبديل شوند كه به كارهاي خيرخواهانه‌شان دامنه بيشتري بدهند.


مثلا دومينيكا ملينكوياكا پسر 11 ساله كه با سرطان دست و پنجه نرم مي‌كند به دليل ورشكستگي خانواده‌اش قادر به تامين هزينه‌هاي درمان سرطان نبود به همين منظور ابتدا هواداران تيم لچ پوزنان سعي در جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي براي دومينيكا كردند اما بلاژيكوفسكي بازيكن دورتموند خيال همه را راحت كرد و با پرداخت 60 هزار يورو كليه هزينه‌هاي درمان را متقبل شد.

ما با وجود اينكه ميلياردها تومان از بيت المال خرج اين تيم‌هاي دولتي و اين فوتباليست‌ها مي‌كنيم، خيلي‌هاي‌شان بسيار بدوي بازي مي‌كنند، در اين وضعيت در فرهنگ‌سازي و استفاده بهينه از اين چهره‌ها هم ناتوانيم و خودشان هم خبر ندارند چطور مي‌توانند دلي را شاد كنند و چه گره‌هايي را باز كنند. در مقابل علي كريمي راه را مي‌داند و پيشنهادم به كرش را به عنوان يك ورزشي‌نويس مطرح مي‌كنم نه صرفا سفيركودكان؛ كارلوس! كريمي را دعوت كن...»
 اخبار ورزشی - روزنامه گل

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------