آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تشکیل جلسه بحران برای رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

 اخبار ورزشی - تشکیل جلسه بحران برای رونالدو

رئالی ها اگرچه توانسته اند جواز صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند و در لالیگا هم دوباره خود را بالاتر از بارسلونا قرار دهند ولی دلهره مهمی دارند؛ سلامتی کریستیانو رونالدو.

اگرچه این روزها تیم بارسلونا دوباره روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه می کند ولی رقیب اصلی این تیم یعنی رئال مادرید هم روزهای مبهمی را سپری می کند.

رئالی ها اگرچه توانسته اند جواز صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند و در لالیگا هم دوباره خود را بالاتر از بارسلونا قرار دهند ولی دلهره مهمی دارند؛ سلامتی کریستیانو رونالدو. ستاره پرتغالی این تیم که ران پایش آسیب دیده است این روزها در ترکیب تیمش به میدان نمی رود و گفته می شود بازی برابر بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری را هم از دست داده است.

در واقع در تشخیص های اولیه این طور برآورد شده که رونالدو 15 روز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. این مدت زمان یعنی اینکه کریس دیدار ال کلاسیکو را از دست داده است. اما تازه ترین خبرها حاکی از این است که کریس نه دو هفته بلکه دوماه نمی تواند رئالی ها را همراهی کند؛ خبری بد برای مادریدی ها که باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم بایرن مونیخ به میدان بروند.

انتشار همین خبر کافی بوده تا سران مادریدی تصمیم بگیرند امروز ( دوشنبه ) در محل دفتر باشگاه جلسه بحران برگزار کنند؛ جلسه ای که پزشکان رئال، رونالدو و مسئولان رئال مادرید در آن حاضر خواهند بود تا درباره آینده این بازیکن به صورت دقیق تر تصمیم گیری شود.

به گزارش تدبیر و به نقل از « فوتبال کلوب » رونالدو به یکی از نزدیکانش گفته هیچ وقت در زندگی اش این قدر نگران مصدومیتش نبوده است. اگر این خبر صحت داشته باشد و رونالدو قادر به بازی برای رئال مادرید نباشد این بازیکن درست در آستانه جام جهانی مهیای بازی می شود که این مورد برای پرتغالی ها هم می تواند ناخوشایند باشد چرا که به احتمال فراوان در یکی دو بازی اول در جام جهانی ستاره شان 100 درصد آماده نیست.
اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------