آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

خلیلیان: برای حضور ملی‌پوشان تا پایان بازی‌ها از کفاشیان مجوز رسمی گرفتیم



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه سپاهان

 

اخبار ورزشی - با وجود گذراندن روزهای سخت، از کسی گله نمی‌کنم
خلیلیان: برای حضور ملی‌پوشان تا پایان بازی‌ها از کفاشیان مجوز رسمی گرفتیم/ مذاکره با گل‌محمدی شایعه است   

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از علی کفاشیان مجوز رسمی گرفتیم و قرار است بعد از اتمام مسابقات گروهی بازیکنان‌مان را برای حضور پرقدرت در اختیار تیم ملی عزیز فوتبال ایران قرار دهیم.

مهرزاد خلیلیان در مورد پیروزی 4 بر صفر سپاهان و صعود این تیم به صدر جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: شایستگی سپاهان بیش از این حرف‌ها است در بازی قبلی لیگ قهرمانان آسیا دیدید داور با ما چه کرد و خوشبختانه اعتراض ما جواب داد. شاهد غرش سپاهان در آسیا بودیم و این غرش در دیدارهای آینده نیز ادامه دارد.

وی در مورد اینکه چقدر برای تیمش شانس صعود به مرحله بعد را متصور است، عنوان کرد: امیدوارم با کسب نتیجه مقابل الهلال این اتفاق را مشاهده کنیم بازی سختی در پیش داریم و می‌توانیم با کسب نتیجه به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد مسائلی که قبل از این مسابقه مبنی بر درخواست فدراسیون برای حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی به وجود آمد، اظهار داشت: خوشبختانه دیدید چیزی که به آن فکر می‌کردیم اتفاق افتاد. باید واژه شکست را از دایر‌ة‌المعارف لغات‌مان پاک کنیم. باشگاه به تنهایی نمی‌تواند در مسیر خود به موفقیت برسد و حمایت مسئولان باعث دلگرمی ما می‌شود.

وی تأکید کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. از کسی گله نمی‌کنم اما در بازی رفت مقابل السد قطر  خود مهدی تاج گفت اعلام بد موقع اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در روحیه تیم سپاهان تأثیر منفی گذاشت. نمی‌دانم چه زمانی حرفه‌ای می‌شویم و کجا فوتبال ما به این پیشرفت می‌رسد.

 

مگر سپاهان خارج از مجموعه فوتبال ایران و سایر باشگاه است؟ باید روی این مسائل ریز دقت داشته باشیم. امیدوارم در آینده همکاری بیشتری بین اعضای فوتبال مشاهده شود. همه ما باید شرایط یکدیگر را درک کنیم. اگر شرایط بهتری برای ما به وجود می‌آمد و جلسات بهتری داشتیم مطمئناً جواب بهتری برای حضور بازیکنان ملی‌پوش می‌گرفتیم جا دارد از علی کفاشیان، مهدی محمدنبی که زحمت زیادی می‌کشد و ما را تحمل می‌کنند، تشکر کنیم.

خلیلیان در پاسخ به این سؤال که قرار  است چه زمانی بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی بروند، خاطرنشان کرد: از علی کفاشیان مجوز رسمی گرفتیم و قرار است بعد از اتمام مسابقات گروهی بازیکنان‌مان را برای حضور پرقدرت در اختیار تیم ملی عزیز فوتبال ایران قرار دهیم.

وی در مورد اینکه امکان تصمیم‌گیری زودتر در مورد بازیکنان تیم ملی وجود نداشت، گفت: این سوال را باید از مسئولان فدراسیون فوتبال بپرسید که چرا این موضوع را دیر اعلام کردند. ما باشگاه و زیر مجموعه فدراسیون هستیم و همیشه برای تعامل تلاش کردیم.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که هادی آیت‌الهی اعلام کرده باشگاه‌هایی که به تیم ملی بازیکن نمی‌دهند در هر بازی که در لیگ از آن بازیکنان استفاده کردند مسابقه 3 بر صفر به سود حریف اعلام می‌شود، گفت: من فکر نمی‌کنم این نقل قول درست باشد. آیت‌الهی یک شخصیت ملی است و هیچ‌وقت با تهدید سخن نمی‌گوید شاید این یک شیطنت باشد. ممکن است او بازیکنان رده سنی امید را گفته باشد. آیت‌اللهی سال‌ها در فوتبال زحمت کشیده است و از دوستان خوب ماست. اگر مسئله‌ای باشد او با ما صحبت می‌کند و مشکلی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده سپاهان با یحیی گل‌محمدی برای قبول هدایت این تیم در سال آینده مذاکره شده است، تصریح کرد: همانطور که می‌گویید این شایعه است. نمی‌توانیم در این کوران بازی‌ها آسیایی حتی به این مسئله فکر کنیم. اصلا اینطور نیست.

خلیلیان در مورد اینکه در پایان بازی مقابل نفت تهران علیه زلاتکو کرانچار شعار سر دادند اما دیشب او را در ورزشگاه تشویق کردند، خاطرنشان کرد: باید روی رفتارشناسی بیشتر دقت کنیم. یک ماه پیش در یک نظر سنجی کرانچار 39 درصد رای آورد. او چند شب پیش در یک نظر سنجی تنها 5 درصد رای آورد. این نشان می‌دهد که شرایط عجیب است و باید کارها را کارشناسی انجام دهیم. کارشناس در شهرمان کم نداریم. می‌توانیم تمام مسائل را دقیق بررسی کنیم. لازم به ذکر است که بگویم ما دیشب محرم نویدکیا را نیز در اختیار نداشتیم. کادر فنی ما و بازیکنان با غیرت و همتی که داشتند نتیجه خوبی گرفتند و خوشحالیم که افتخار خوبی برای شهرمان به دست آمد.

خلیلیان با اشاره به اینکه بابت این پیروزی به بازیکنان پاداش می‌دهد، گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفتیم. اتفاقا بهرام سبحانی مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه در رختکن حاضر شد و به بازیکنان خسته نباشید گفت. مطمئن باشید برای بازیکنان پاداشی در نظر می‌گیریم و این پاداش قابل بازیکنان ما را ندارد. 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------