فردوسی پور سوال پرسپولیس را به استقلالی ها می دهد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - فردوسی پور سوال پرسپولیس را به استقلالی ها می دهد؟

باید منتظر ماند و دید آیا فردوسی‌پور در شرایط مشابه حاضر است چنین پرسشی را برای استقلال هم مطرح کند یا نه؟

طی سال‌های گذشته یک سوال بارها در برنامه 90 تکرار شده است: «به نظر شما مهم‌ترین دلیل ناکامی پرسپولیس چیست؟»


معمولا بلافاصله بعد از اینکه شانس قهرمانی لیگ برای سرخپوشان از بین می‌رفت، عادل با فرض شرایط بحرانی در پرسپولیس به طرح این سوال می‌پرداخت. حالا اما باید منتظر ماند و دید آیا فردوسی‌پور در شرایط مشابه حاضر است چنین پرسشی را برای استقلال هم مطرح کند یا نه؟

آبی‌پوشان امسال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود نکردند، در لیگ پنجم شدند و سهمیه آسیا را از دست دادند و در جام حذفی نیز با قبول شکست عجیب خانگی برابر مس قعرنشین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.


همه این مسایل در کنار ارقامی که نشان می‌دهد استقلال حداقل 4 میلیارد تومان بیش از پرسپولیس هزینه کرده می‌تواند نشان از ناکامی آبی‌ها داشته باشد.

این در حالی است که در فضای مجازی و محافل فوتبالی اختلاف نظرهای زیادی در مورد چرایی زمین خوردن آبی‌ها وجود دارد و عواملی از قبیل میانگین سنی بالا، ترک تیم توسط برخی ستاره‌ها در اواسط فصل، بدشانسی و نیز ضعف کادر فنی به عنوان گزینه‌های احتمالی ناکامی استقلال مطرح می‌شود.

پرداختن عادل به چنین سوالی می‌تواند دیدگاه افکار عمومی در این مورد را روشن کند، هرچند این احتمال قوی وجود دارد که فردوسی‌پور به خاطر اختلافش با قلعه‌نویی جسارت طرح چنین سوالی را نداشته باشد. باید منتظر ماند و دید دوشنبه شب چه اتفاقی رخ می‌دهد؟
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------