افشاگری جنجالی مهدی رحمتی درباره خداحافظی اش از تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی, مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - ماجرای نامه جعلی به کی روش و دست های پشت پرده در فدراسیون؛
افشاگری جنجالی مهدی رحمتی درباره خداحافظی اش از تیم ملی

دروازه‌بان استقلال گفت: «دور ماندن من از تیم ملی فوتبال ایران بازمی‌گردد به برخی از افراد حاضر در فدراسیون فوتبال.»

 سید مهدی رحمتی پس از پایان دیدار تیمش مقابل الریان قطر اظهار داشت: «خوشبختانه بازی بسیار خوبی را مقابل الریان انجام دادیم و با استفاده از بازیکنان جوان خود توانستیم این تیم خوب را شکست دهیم.»


وی درباره فصل اخیر گفت: «متاسفانه فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم. بسیاری از کم و کاستی‌ها از اوایل سال گریبانگیرمان شد و سبب شد تا شرمنده هواداران شویم. البته ما با وجود بی‌پولی‌ها، نداری‌ها و مسئولیت‌ها تمام تلاش خود را کردیم اما در نهایت فصل را با دست خالی به پایان رساندیم. کار به جایی رسید که امروز من برای گرم کردن بلند شدم تا اگر بازیکنی مصدوم شد به جای او درون زمین بروم.»

رحمتی درباره بحث بازگشتش به تیم ملی اظهار داشت: «تا این لحظه هیچ صحبتی در مورد دعوت من به تیم ملی مطرح نشده است. من در 77 بازی رسمی که برای تیم ملی به میدان رفتم، با جان و دل بازی کردم. اما در یک برهه زمانی گفتم شاید نتوانم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم ولی برخی از خبرنگاران اعلام کردند که رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرده است! با تمامی این اوصاف برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.»

رحمتی در ادامه خاطرنشان کرد: «صحبت‌هایی که از طرف برخی دوستان کی‌روش انجام شد باعث شد من آن تصمیم را بگیرم. شاید آنجا اشتباه کردم و باید قبل از این کار با کارلوس کی‌روش صحبت می‌کردم و سپس تصمیم می‌گرفتم. در کل امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود و با نتایجی که می‌گیرد باعث سربلندی تیم ملی شود.»

وی درباره اینکه آیا علت خاصی باعث دور ماندن او از تیم ملی بوده، گفت: «دور ماندن من از تیم ملی فوتبال ایران در 3 بازی آخر بازمی‌گردد به برخی از افراد حاضر در فدراسیون فوتبال. متاسفانه فدراسیون فوتبال نامه‌ای را به جای من امضا کرد که با نامه‌ای که در اختیار کی‌روش قرار گرفت، کاملا متفاوت بود. در تماس تلفنی با آقای کفاشیان به ایشان گفتم این چه نامه‌ای است که شما به کی‌روش داده‌اید و چرا از طرف من به این شکل موارد به سرمربی تیم ملی گفته شده است؟ که او اعلام کرد ما دیگر نامه شما را امضا نمی‌کنیم! یک سری از افراد نمی‌خواستند من در تیم ملی باشم و گویا به اهداف خود رسیده‌اند.»

وی در ادامه تأکید کرد: «آنهایی که باعث دوری من از تیم ملی شدند باید پاسخگو باشند. این افراد همان هایی هستند که وقتی قرار شد نامه را امضا کنم تا ساعت 1 و 30 دقیقه شب من را معطل نگه داشتند. آنها می‌گفتند کی‌روش را پیدا نمی‌کنیم. در حالی متوجه شدم همان آدم ها ساعت 14 عصر همان روز پیش کی‌روش بودند و گفتند رحمتی برای امضا نامه نمی‌آید. آن‌وقت هرچه پیگیری می کردم می گفتند نمی‌توانیم کی‌روش را پیدا کنیم. آن دو سه نفر باید آن دنیا برای این کارشان جواب بدهند.»

رحمتی ادامه داد: «برخی دست‌های پشت پرده نمی‌خواست در تیم ملی باشم و این کارها را انجام دادند. من حاضر به عذرخواهی بودم و حتی در صدا و سیما از مردم عذرخواهی کردم. متاسفانه نامه‌ای از طرف من به کی‌روش دادند که در نهایت باعث شد آنها به هدفشان برای جدایی من برسند.»

وی خاطرنشان کرد: «اشتباه کردم و باید همان موقع با کی‌روش صحبت می‌کردم که این کار را نکردم.»

رحمتی در پایان در پاسخ به این سوال که فصل آینده در استقلال می‌ماند یا نه، عنوان کرد: «باید ببینیم تا فصل بعد زنده هستیم یا نه.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------