آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پشت پرده قرارداد قلعه نویی با استقلال؛ امیر دلار می گرفت!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - پشت پرده قرارداد قلعه نویی با استقلال؛ امیر دلار می گرفت!

مدیرعامل باشگاه استقلال، ناراحتی قلعه‌نویی از عقب ماندن حقوق و البته حفظ آرامش را دلیل چنین پرداختی می‌داند.

 قراردادی که امیر قلعه‌نویی با استقلال منعقد کرده طبق اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود.

سرمربی استقلال پس از انتشار مبلغ قراردادش خیلی خوشحال بود و در مصاحبه‌ای که با برخی خبرگزاری‌ها داشت گفت: «خدا را شکر همه فهمیدند 2.5 میلیارد تومان پول نگرفتم.»

قلعه‌نویی طبق همان عادت همیشگی کوشید پولی که از استقلال گرفته را کوچک جلوه دهد و البته خود را یک مربی معرفتی. طبق همان اسنادی که منتشر شد امیر حدود 91 درصد از قرارداد یک میلیارد و سیصد میلیونی‌اش را از باشگاه استقلال دریافت کرده و البته با محاسبه طلب فصل گذشته بیش از پانصد میلیون تومان از استقلال طلبکار است.

می‌گویند قلعه‌نویی مشغول ساخت یک مجموعه ورزشی در تهران است و مدیرعامل باشگاه استقلال با علم به این موضوع سعی کرده امیر را راضی نگه دارد تا خدای ناکرده صدای سرمربی‌اش در کوران مسابقات درنیاید.


جالب بود که خود قلعه‌نویی در میانه‌های فصل بارها بابت اینکه کادر فنی پولی از باشگاه نگرفته گله می‌کرد در حالی که خودش در همان لحظه‌ای که قراردادش را با استقلال منعقد کرد پول قابل توجهی از باشگاه گرفت. قلعه‌نویی حتی از دلارهایی که وارد باشگاه می‌شد نیز بهره برد.

گفته می‌شود وی قسط سوم حقوق خود را کاملا به صورت دلار دریافت کرده است تا میزان ارزش پولش نیز در بحبوحه مشکلات مالی استقلال که حتی برای تامین هتل نیز در مضیقه بود کاهش نیابد.

در تایید اینکه قلعه‌نویی دستمزدش را به دلار دریافت کرده باید پای صحبت‌های یکی از طلبکاران باشگاه استقلال نشست. وی که از مربیان سابق این تیم محسوب می‌شود چندی پیش تماسی با مدیرعامل باشگاه استقلال گرفت تا حقوق مانده‌اش را دریافت کند اما فتح الله زاده به این شخص اعلام کرد که پولی ندارد و حتی ذخیره دلاری را هم به امیر قلعه‌نویی داده است.

این مربی هم با شنیدن پرداخت حقوق قلعه‌نویی به دلار تعجب می‌کند و از فتح الله زاده می‌پرسد چطور در شرایطی که تیم برای تامین هزینه سفرهای خارجی مشکل دارد حقوق قلعه‌نویی به دلار پرداخت می‌شود که مدیرعامل باشگاه استقلال هم ناراحتی قلعه‌نویی از عقب ماندن حقوق و البته حفظ آرامش را دلیل چنین پرداختی می‌داند.

با شنیدن این اتفاقات بار دیگر تقسیم ناعادلانه پول در استقلال تایید می‌شود. اینکه فلان بازیکن صفر درصد می‌گیرد و قلعه‌نویی حتی از خیر دلارهای باشگاه هم نمی‌گذرد. به قول یکی از بازیکنان نوش جانش! زورش زیاد است می‌گیرد.
اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------