مخالفت ضمني فرگوسن با حضور مورينيو در منچستريونايتد



 

 

 

مخالفت ضمني فرگوسن با حضور مورينيو در منچستريونايتد

 

الکس فرگوسن معتقد است سرمربي بعدي منچستريونايتد بايد بسيار باتجربه باشد تا بتواند جنجال‌هاي اين تيم پرحاشيه مانند اختلاف اخير وين روني را مديريت کند.

الکس فرگوسن که 24 سال است هدايت شياطين سرخ را بر عهده دارد، يکي از موفق‌ترين مربيان دنيا به شمار مي رود. اما مساله‌ي جانشيني اين مربي اسکاتلندي مدت‌هاست مورد بحث و اختلاف کارشناسان است. در حالي که بسياري ژوزه مورينيو را جانشين فرگوسن در منچستريونايتد مي دانند، عده‌ي ديگري معتقدند هيچ کس نمي تواند همانند پيرمرد محبوب شهر منچسترهدايت شياطين را بر عهده بگيرد.

فرگوسن در هفته‌هاي اخير با مشکلي به نام خشم و نارضايتي پسر عصباني يونايتدها روبرو بود و در نهايت توانست به اين غائله خاتمه دهد و وين روني را 5 سال ديگر در اولدترافورد نگه دارد.

سرمربي منچستريونايتد درباره‌ي مربي بعدي تيمي که اکنون خود هدايت آن را بر عهده دارد، گفت: راستش را بخواهيد به نظر من يک مربي جوان نمي تواند جانشين من در منچستريونايتد شود. کار در اينجا نياز به تجربه و دنياديدگي زيادي دارد. من 24 سال است اينجا کار مي کنم و به همين دليل توانسته ام بر مشکلات غلبه کنم.

فرگوسن ادامه داد: در منچستريونايتد هميشه مساله‌اي براي سروکله زدن وجود دارد و هيچ وقت نيست که مربي بيکار باشد و چيزي براي فکر کردن نداشته باشد. هيچ کس نمي تواند انکار کند در تيم ما مسائلي وجود دارد که به هيچ وجه خوشايند نيست و کسي از آن لذت نمي برد، اما کار مربي اين است که با تمام مسائل جانبي کنار بيايد و اجازه ندهد اين امور به کار اصلي تيم ضربه بزند و اين کار هر کسي نيست.

سرمربي 69 ساله ي شياطين سرخ درباره مشکل اخير روني گفت: ما هميشه تلاش کرده ايم توجه مان را به بازي و مسائل فني معطوف کنيم. اما همين دو هفته اخير ديديد چه مشکلاتي براي ما ايجاد شد. البته قبلا هم گفتم که مديربرنامه هاي روني در اين مسائل نقش داشت. مدير برنامه هاي بازيکنان مورد توجه هيچ رسانه و روزنامه اي نيستند و به راحتي هر کاري بخواهند انجام مي دهند، در حالي که اين شرايط براي بازيکنان و مربيان وجود ندارد و زير ذره بين هستند. ش

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------