منتخب بریتانیا برابر ستارگان جهان پیروز شد/ تعویض بکام با پسرش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال منتخب بریتانیا در دیداری خیرخواهانه برابر ستارگان جهان به برتری دست یافت.

تیم های منتخب بریتانیا و ستارگان جهانی شنبه شب در دیداری خاطره انگیز و خیرخواهانه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نوستالژیک را تیم منتخب بریتانیا با حساب ۳ بر یک پیروز شد.

گل نخست این بازی را پل اسکولز در دقیقه ۱۳ روی سانتر دیوید بکام با ضربه سر به ثمر رساند. در اواسط نیمه نخست پاتریک کلایورت روی پاس زیبای رونالدینیو موفق به گلزنی شد ولی داور آن را آفساید اعلام کرد تا منتخب بریتانیا نیمه نخست را پیروز شود.

گل دوم این بازی را نیز منتخب بریتانیا به ثمر رساند. مایکل اوون که از دقیقه ۵۵ جانشین پیتر کراوچ شده بود در دقیقه ۶۳ دروازه منتخب جهان را گشود. این گل را دوایت یورک در دقیقه ۶۷ پاسخ داد تا فاصله دو تیم کاهش یابد. اوون در دقیقه ۸۵ گل دوم خود و سومین گل منتخب بریتانیا را به ثمر رساند تا سر الکس فرگوسن بار دیگر با شاگردانش در اولدترافورد طعم پیروزی را بچشد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

تیم منتخب بریتانیا در ابتدای بازی با ترکیب دیوید جیمز، جیمی کرگر، جان تری، سول کمپل، فیل نویل، دیوید بکام، نیکی بات، درن فلچر، رایان گیگز، پل اسکولز و پیتر کراوچ به میدان آمد. هدایت این تیم را سر الکس فرگوسن بر عهده داشت.

در آنسوی میدان کارلو آنچلوتی سرمربی تیم منتخب ستارگان جهان در شروع بازی از ادوین فن در سار، کافو، فرناندو کوتو، مایکل سیلوستره، لوئیز فیگو، کلارنس سیدورف، رابرت پیرس، جی سونگ پارک، رونالدینیو، پاتریک کلایورت، اوله گونار سولسشیر استفاده کرد.

حضور پیر لوئیجی کولینا داور مشهور ایتالیایی در این بازی جالب توجه بود. در دقیقه ۷۵ بازی دیوید بکام با پسرش تعویض شد اما جالب اینکه بکام در دقیقه ۸۲ بار دیگر به زمین آمد و جایگزین سول کمپل شد.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------