آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

برد رئال مادرید در جدال حساس مقابل بیلبائو/ تیم زیدان در رده دوم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال رئال مادرید در جدال حساس برابر بیلبائو پیروز شد تا همه دیدارهای خانگی با هدایت زیدان را پیروز شود و موقتا جای اتلتیکو مادرید را در رده دوم جدول بگیرد.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رقتند که طی آن شاگردان زیدان با ارایه یک بازی برتر حریف خود را ۴ بر ۲ شکست دادند.

نیمه اول این بازی با حساب ۳ بر یک به سود رئال مادرید پایان یافت. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳ گل نخست بازی را به ثمر رساند اما در دقیقه یازده خاویر اراسو کار را به تساوی کشاند. واکنش رئال به این گل حریف دو گل دیگر توسط خامس رودریگز (۳۸) و تونی کروس (۴۵) بود.

در نیمه دوم هم بازی دو تیم زیر بارش باران جذاب و دیدنی پی گرفته شد. در دقیقه ۸۳ بازی واران از رئال مادرید اخراج شد اما در دقیقه ۸۷ و در حالی که رئالی ها ۱۰ نفره بودند رونالدو گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. این گل را گورکا الوسنودو پاسخ داد.

رئال مادرید با این برد ۵۳ امتیازی شد و موقتا جای اتلتکیو مادرید را در رده دوم جدول گرفت.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------