منچستر سیتی ۱۲ امتیازی شد/ شکست خانگی چلسی و لیورپول



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با کسب چهارمین برد متوالی منچستر سیتی و شکست خانگی چلسی و لیورپول برابر حریفان همراه شد.

هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس عصر روز شنبه ادامه پیدا کرد که در مهمترین بازی تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد برابر واتفورد به میدان رفت و با حساب ۲ بر صفر این تیم را پشت سر گذاشت.

گل‌های تیم سیتی را در این بازی رحیم استرلینگ (۴۷) و فرناندینیو (۵۶) به ثمر رساندند. شاگردان پیگرینی با کسب چهارمین برد متوالی فصل جمع امتیازات خود را به عدد ۱۲ رساندند تا شروعی فوق‌العاده در این فصل داشته باشند و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرند.

چلسی، مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان کریستال پالاس بود که در ادامه ناکامی‌های این فصل خود باخت باورنکردنی ۲ بر یک را برابر این تیم متحمل شد. باکاری ساکو (۶۵) و جوئل وارد (۸۱) دو بار دروازه تیم چلسی را باز کردند و تنها گل تیم آبی‌پوش لندنی را فالکائو در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند. تیم مورینیو که در سه بازی قبل خود ۴ امتیاز کسب کرده بود با این شکست در همان امتیاز ۴ باقی ماند و موقتا در رده سیزدهم جدول رده‌بندی ایستاد.

نتایج دیدارهای همزمان روز شنبه به شرح زیر است:

* منچستر سیتی ۲ - واتفورد صفر
* استوک سیتی صفر- وست برومویچ یک
* استون ویلا ۲ - ساندرلند ۲
* چلسی یک - کریستال پالاس ۲
* لیورپول صفر - وستهام ۳
* بورنموث یک - لستر سیتی یک

----------------------

کلن برابر هامبورگ پیروز شد/ بردهای پرگل ماینتس و اشتوتگارت

هفته سوم رقابتهای بوندس لیگای آلمان عصر روز شنبه ادامه پیدا کرد که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم کلن در زمین خود مقابل هامبورگ به برتری دست پیدا کرد. گل‌های تیم کلن را در این مسابقه فیلیپ هوسینر (۷۶) و آنتونی مودسته (۸۱- پنالتی)به ثمر رساندند. لوئیس هالتبی در دقیقه ۴۷ برای تیم هامبورگ گلزنی کرد. ضمن اینکه امیر اسپاییچ از تیم هامبورگ در دقیقه ۷۹ با دریافت کارت قرمز اخراج شد. تیم کلن با این برد ۷ امتیازی شد و در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیدارهای همزمان برگزار شده به شرح زیر است:

* دارمشتات صفر - هوفن هایم صفر
* اشتوتگارت یک - فرانکفورت ۴
* آگزبورگ صفر - اینگول اشتاد یک
* ماینتس ۴ - هانوفر صفر
* کلن ۲ - هامبورگ یک

اخبار ورزشی - مهر


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------