جلسه بی‌نتیجه کمیته‌ای که احتمالا حرف آخر را نمی‌زند/ سرمربی استقلال را چه کسی انتخاب می‌کند؟



اخبار,اخبار امروز,استقلال

کمیته فنی استقلال قرار است بهترین گزینه را برای سرمربیگری این تیم شناسایی کند.

به گزارش خبرآنلاین،باشگاه استقلال اسامی حسن روشن، جواد زرینچه، مجید نامجومطلق، سهراب بختیاری زاده، طاهری، قراب و جباری را به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه اعلام کرده است. این نفرات قرار است بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال را شناسایی کنند. امروز هم این نفرات دور هم جمع شدند تا درباره نیمکت خالی استقلال تصمیم گیری کنند اما در پایان جلسه اعلام شد که جلسه، هیچ نتیجه ای نداشته است.

 

بدتر از همه این بود که حسن روشن یکی از اعضای کمیته فنی استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد حضور در این جلسه، اصلا به منظور معرفی گزینه های سرمربیگری نبوده بلکه به این جلسه رفته تا اعلام کند اگر با او قرارداد 3 ساله می بندند، حضور در این کمیته را قبول می کند! 

 

به عبارتی در این شرایط که استقلال وضعیت بحرانی دارد، باشگاه تازه به فکر تشکیل کمیته فنی افتاده و اعضای آن هم که می دانند احتمال دارد باشگاه فقط جهت یک نمایش کوتاه مدت این کمیته را تشکیل داده باشد و پس از آن ، کمیته را تعطیل کند، شرط گذاشته اند که باید قرارداد سه ساله ببندند.

 

در این میان نکته مهمی که وجود دارد این است که معمولا در باشگاه های استقلال و پرسپولیس، کمیته فنی نقش پررنگی در انتخاب سرمربی نخواهند داشت. برای اثبات این ادعا می توان به همین نکته کوچک اشاره کرد که باشگاه استقلال ابتدا مذاکره با فاتح تریم را شروع کرد و پس از آن کمیته فنی را برای معرفی گزینه های سرمربیگری تشکیل داد! پس طبیعی است که خود اعضای کمیته فنی هم حس خوبی نسبت به حضور در این کمیته نداشته باشند و از همین حالا بدانند که حضورشان در این جلسه، ممکن است تنها یک نمایش کوتاه مدت باشد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------