محرومیت منصوریان و مک‌درموت و جریمه میلیونی سرخ‌آبی‌ها



اخبار,اخبار امروز,منصوریان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال،  کمیته انضباطی این فدراسیون آرای جدیدی درباره تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی به شرح زیر صادر کرد:

 

لیگ برتر:

* در دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، میک مک‌درموت، مربی تیم استقلال تهران به دلیل بی احترامی و استفاده از الفاظ نادرست از بازی اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

 

* دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در حالی برگزار شد که تیم سپاهان اصفهان به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب نارنجک، شعارهای زننده نسبت به تیم حریف، انداختن لیزر به صورت بازیکنان حریف توسط تماشاگران (مسبوق به سابقه) به پرداخت ۳۰۰ میلیون ر یال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

 

کمیته انضباطی اعلام کرد که به باشگاه سپاهان اخطار داده می‌شود در صورت تکرار تخلفات تماشاگران در مسابقات آتی، محرومیت از حضور تماشاگران در بازی‌های پیش رو اعمال می‌شود.

 

همچنین تیم پرسپولیس تهران به دلیل سردادن شعارهای زننده نسبت به تیم حریف و کمیته داوران توسط تماشاگران، به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*مسابقه تیم‌های نفت آبادان و فولاد خوزستان برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ و اشیا به سمت تماشاگران این تیم (مسبوق به سابقه) رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

 

تیم فولاد خوزستان به خاطر پرتاب سنگ توسط تماشاگرانش و ایجاد درگیری باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین این تیم به دلیل سوءرفتار در مسابقه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی دیگر محکوم شد.

 

* در دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران، تماشاگران تیم گسترش فولاد تبریز در چندین نوبت اقدام به سر دادن با شعارهای زننده نسبت به تیم حریف کردند. کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 

همچنین کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس به خاطر اعتراض به داور از بازی اخراج شد که با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

 

* تیم سایپا تهران به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری در دیدار برابر پارس جنوبی جم باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

*دیدار تیم‌های پاس جنوبی جم و استقلال تهران برگزار شد. رضا جودکی یکی از اعضای کادر فنی تیم پارس جنوبی جم به خاطر ورود به زمین بازی و رفتار نامناسب که منجر به اخراجش شد و همچنین از دستور داور بازی سرپیچی کرد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تیم استقلال تهران به دلیل اهانت به داور به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

تیم استقلال تهران نیز به خاطر پرتاب بطری آب و ترقه از سوی تماشاگرانش باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

 

* تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل انداختن لیزر توسط تماشاگرانش، سردادن شعارهای نامناسب به تیم حریف و داوری و پرتاب سنگ در دیدار برابر پدیده مشهد، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

 

لیگ دسته اول:

دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و فجر شهید سپاسی شیراز برگزار و از سوی علیرضا کلانتری، سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه و اهانت به داور چهارم که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

 

اسماعیل زارع، مربی تیم فجر سپاسی شیراز به دلیل اهانت به بازیکن تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

حسن زاده، مدیر عامل تیم خونه به خونه بابل به دلیل رفتار ناشایست با یکی از همراهان تیم فجر سپاسی که متعاقب این عمل نزدیکان حسن زاده اقدام به ضرب و شتم همراه تیم فجر سپاسی کردند، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و ورود به استادیوم محل برگزاری تیم فوتبال خونه به خونه و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تیم خونه به خونه بابل نیز به خاطر رفتار ناشایست جمعی از نزدیکان مدیر عامل این تیم نسبت به فردی که از همراهان تیم فجر سپاسی بود، به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

کلیه آرای فوق قطعی است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------