استقلال با 100هزار یورو درپی مربی3.5میلیون یورویی!



اخبار,اخبار امروز,استقلال

استقلالی ها در تلاش هستند بعد از بازی با سپیدرود رشت در هفته هشتم لیگ برتر سرمربی خود را انتخاب کنند؛ اما برای موفقیت در این مساله مانعی بزرگی را سر راه خود می بینند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری استقلال، سیدرضا افتخاری برای اینکه بتواند هواداران تیمش را آرام کند از جذب مربی بزرگی مثل فاتح تریم صحبت کرد و در این بین در پایان جلسه امروز اعضای کمیته فنی استقلال هم نام این مربی از سوی 2 عضو این کمیته اعلام شد.

 

اما در این بین مشکل بزرگی پیش روی انتخاب سرمربی جدید است و آن هم  مشکل مالی است، استقلالی ها در حال حاضر با مشکلات مالی عدیده روبرو هستند تا جایی که حتی برای پرداخت هزینه روزمره باشگاه هم دچار مشکل شده اند، شاید به همین دلیل هم باشد امروز بعضی از اعضای کمیته فنی استقلال صحبت از مربی داخلی را به زبان آوردند.

 

طبیعی است که استقلال به عنوان یک باشگاه ثروتمند پای به بازار برای جذب سرمربی نگذاشته است و با این شرایط باید با توجه به بودجه اش سرمربی خود را انتخاب کند.

 

استقلالی ها در حالی دست روی فاتح تریم گران قیمت ترین مربی فوتبال ترکیه گذاشته اند که آخرین قراراداد او با تیم ملی این کشور 3.5 میلیون یورو ارزش داشت و شنیده ها حاکی از آن است که استقلال برای عقد قراداد با سرمربی جدید مبلغ 100 هزار دلار به عنوان پیش قرارداد کنار گذاشته اند.

 

هرچند در این بین وزارت ورزش و جوانان هم برای انتخاب سرمربی استقلال قول کمک مالی داده است اما 3.5 میلیون یورو  رقمی نزدیک به آن چیزی نیست که پرداخت آن برای باشگاه های ایرانی مقدور باشد.

طبیعی است که انتخاب گزینه های دیگر برای سرمربیگری استقلال هم برای این باشگاه هزینه زیادی را در پی خواهد داشت و استقلال در این بازار باید به دنبال گزینه هایی باشد که شرایط مالی شان با توان باشگاه همخوانی داشته باشد.

 

آنچه مسلم است دنیا بدون فاتح تریم هم برای استقلال ادامه خواهد داشت و مدیران این باشگاه باید از بین گزینه های مختلفی که نام شان مطرح شده است به دنبال بهترین گزینه ممکن با توجه به شرایط مالی باشگاه باشند.

 

آنچه واضح است تاریخ بزرگ باشگاه استقلال و البته تعداد زیاد هواداران این تیم جذابیت هایی دارد که شاید سرمربی های زیادی حاضر باشند با شرایط مالی این باشگاه کنار بیایند و به نظر مدیران باشگاه باید قدرت مذاکره داشته باشند تا بتوانند بهترین گزینه ممکن را از بین سرمربی های موجود انتخاب کنند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------