درخشان:هیچ بازیکنی را کنار نمی گذارم/ بازیکن من و علی کریمی نداریم!



اخبار,اخبار امروز,درخشان

سرمربی جدید تیم نفت تهران گفت: همه بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه هستند باید ذهن خود را پاک کنند و یک گوشه کار را بگیرند و برای موفقیت تیم نفت تلاش کنند.

 به گزارش مهر، حمید درخشان سرمربی جدید تیم نفت تهران در خصوص بازگشت دوباره‌اش به این تیم اظهار داشت: بعد از جدایی از نفت هنوز قراردادم فسخ نشده بود و الان هم مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که من می‌توانم به آنها کمک کنم. لذا مجددا از من دعوت به همکاری کردند. این تصمیمی بود که مسئولین باشگاه گرفتند و به نظر من نمی‌تواند تصمیم عجیبی باشد.

 

وی در خصوص اخراج چند بازیکن منتسب به او بعد از روی کار آمدن علی کریمی بیان داشت: روزی که من به جای کریمی آمدم چند بازیکن را نخواستم. نه به صرف این که این نفرات را علی کریمی آورده بود، بلکه تشخیص دادم که اینها نمی‌توانند به ما کمک کنند و در تفکرات تاکتیکی من جایی نداشتند. توجه داشته باشید روزی که من این تصمیم را گرفتم هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود و این بازیکنان می‌توانستند به تیم های دیگری بروند. اما زمانی تعدادی بازیکن مثل بیگ زاده و آل نعمه از تیم کنار گذاشته شدند که پنجره نقل و انتقالات هم بسته شده بود.

 

درخشان تصریح کرد: شاید برخی‌ها اینگونه فکر کنند که الان من آن بازیکنان را بر می‌گردانم و بازیکنانی که علی کریمی آورده بود را اخراج می کنم. در صورتی که اینگونه نیست. البته من آن نفرات را بر می‌گردانم چون تیم به آنها نیاز دارد. اما هیچ بازیکنی را از تیم کنار نمی‌گذارم. چون بازیکن درخشان و بازیکن کریمی معنا ندارد و همه این بازیکنان با باشگاه قرارداد بسته‌اند و بازیکن باشگاه هستند. همه این بازیکنان باید ذهن خود را پاک کنند و یک گوشه کار را بگیرند تا ان‌شاءاله در کنار هم کار را پیش ببریم. من به همه بازیکنان تیم نفت نیاز دارم.

 

سرمربی جدید تیم نفت در خصوص ادامه همکاری علی کریمی اظهار داشت: کریمی با باشگاه نفت قرارداد دارد و حتما مسئولین باشگاه در پی جلب رضایت او هستند. این حق هر مربی است که در صورت کنار گذاشته شدن به دنبال احقاق حقش باشد و برای گرفتن حقش تلاش کند. کریمی هم از این قائده مستثنی نیست.  

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------