بارسلونا ۳ - ۰ لاس پالماس؛ پیروزی آبی اناری ها در سکوت نیوکمپ



اخبار,اخبار امروز,بارسلونا

بارسلونا و لاس پالماس پشت درهای بسته ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی آبی اناری ها خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا، بارسلونا و لاس پالماس در شرایطی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که به دلیل همزمانی این بازی با برگزاری همه‌پرسی استقلال کاتالونیا و درگیری‌های به وجود آمده بین پلیس اسپانیا و موافقان این همه‌‌پرسی سبب شده بود تا برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این مسابقه برگزار می شود ولی به دلیل کمبود وقت برای پر شدن ورزشگاه و نیز خطرات احتمالی هجوم هواداران معترض به داخل زمین، این بازی بدون حضور تماشاگر به انجام خواهد رسید.

 

 

بارسا در همان دقایق ابتدایی بازی را در اختیار گرفت و حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه حریف زردپوش ترتیب داد.اولین موقعیت بارسا در دقیقه ۲۰ ایجاد شد.ضربه دیدنی مسی با عکس العمل گلر لاس پالماس مواجه شد و در ریباند دنیس سوارز در گلزنی ناکام ماند.

 

بهترین بخت لاس پالماس در دقیقه ۴۳ بوجود آمد و ضربه کالری پس از برخورد به تیرک دروازه بارسا برگشت داده شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم بارسا خیلی زود به گل رسید.در دقیقه ۴۹ ارسال کرنر مسی از جناح راست با ضربه سر بوسکتس به گل تبدیل شد.

 

بارسا بعد از گل هم بازی را دراختیار داشت و دو سه موقعیت گلزنی را از دست داد تا اینکه در دقیقه ۷۰ گل دوم را به ثمر رساند.مسی پس از تک به تک شدن با دروازه بان حریف تک به تک شد و بعد از دریبل او گل دوم بارسا را به ثمر رساند.

 

مسی ۶ دقیقه بعد گل سوم بارسا را زد.ستاره آرژانتینی در موقعیت تک به تک موفق به گلزنی شد و بارسا را ۳ بر صفر پیش انداخت.

 

در ادامه و علیرغم تلاش بارسا اتفاق خاصی رخ نداد تا بارسلونا بدون حضور تماشاگرانش با ۳ گل لاس پالماس را بدرقه کند و با ۲۱ امتیاز مقتدرانه صدر جدول را در اختیار بگیرد.

 

 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------