آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

افتخاری:شفر تشخیص می‌دهد چه کسی باشد و چه کسی نباشد/ جباری و رحمتی برمی‌گردند



اخبار,اخبار امروز,افتخاری

مدیرعامل استقلال می‌گوید رقم درخواستی فاتح تریم از این باشگاه بالا بوده است.

به گزارش ایسنا، سیدرضا افتخاری بعد از اعلام نام شفر به عنوان سرمربی استقلال گفت: قبلا گفته بودیم تریم گزینه اول ما است و اگر به نتیجه نرسیم، گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کنیم. همزمان نماینده ما با تریم مذاکره کرد اما اخبار خوبی را دریافت نکردیم. رقم او خیلی بالا بود. در هیات مدیره تصویب کردیم که اگر رقم او تا ۲ میلیون دلار هم بود، قبول کنیم.

 

او افزود: رقم پیشنهادی تریم ۴ الی ۵ میلیون دلار تا آخر فصل بود. طبیعی بود که با توجه به بدهی‌های گذشته و تعهدات امسال، توانایی پرداخت این پول را نداشتیم. پنج، شش گزینه را معرفی کردیم که یکی از آنها شفر بود و هیات مدیره به من گفت تا با آنها مذاکره کنم. من چهارشنبه سه ساعت جلسه با شفر داشتم. شرایط او به ما می‌خورد. او در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است. او در بوندسلیگا کار کرده و در تیم‌هایی مثل جاماییکا، العین و الاهلی هم کار کرده است. او با شرایط منطقه آشنایی دارد. او با بازیکنانی مثل مجیدی و کریمی کار کرده و میک هم سه سال دستیارش در العین بوده است. او الان با کسی کار می‌کند که با او هماهنگ است. امروز گزارش‌های خود را به کمیته فنی ارائه داد. این کمیته هم گفت که او می‌تواند بهترین گزینه برای ما باشد. ادامه کار ما با او بستگی به نتایجش دارد. مثل کسب سهمیه و کسب جام. سال بعد اگر او نتایج خوبی بگیرد، قرار شد افزایشی نداشته باشیم.

 

مدیرعامل استقلال ادامه داد: شفر مرا می‌شناخت. زمان آقای صفایی فراهانی که من دبیر کل فدراسیون بودم، می‌خواستیم او را سرمربی تیم ملی کنیم و حتی در آلمان با او تفاهم نامه نوشتیم ولی صفایی فراهانی از فدراسیون رفت و دیگر این مساله پیگیری نشد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی استقلال در جریان مذاکره با شفر بوده است گفت: صادقانه می‌گویم. وقتی قبول کردیم ۲ میلیون دلار به تریم بدهیم، پس توانایی پرداخت این پول را داشتیم. با این حال رقم قرارداد شفر خیلی پایین‌تر از تریم است. کمیته فنی کاملا در جریان شفر بود. من امروز گزارش کار را به کمیته فنی دادم و آنها در این رابطه بحث کردند و به آنها گفتم اگر موافق نبودید به گزینه‌هایی بعدی ورود کنیم. سیروس دین‌محمدی در آلمان بازی کرده و او را می‌شناخت. او گفت بهترین گزینه است. در ایران می‌گویند پیر شده ولی مگر هر کسی که مویش سفید است، پیر شده؟ باید به عملکرد در زمین توجه کرد. یکی از موارد توافق شده این بود که شفر مربی با خودش نمی‌آورد و دستیار ایرانی استفاده می‌کند. از طرفی او قرار شد در فوتبال پایه دخالت داشته باشد. خودش گفت که عمر عبدالرحمان ۱۶ ساله بود که به تیم العین آوردمش. او گفت که باید بازی‌های تیم‌های پایه را ببیند و کارهای اختصاصی با جوانان بکند و استعدادها را شناسایی کند.

 

افتخاری در پاسخ به این سوال که میک همچنان در استقلال می‌ماند یا خیر گفت: او بدنساز ما است و تمرین دهنده شفر است.

 

وی درباره رحمتی و جباری گفت: در این زمینه شفر تصمیم می‌گیرد. رحمتی و جباری به تمرین برمی‌گردند. شفر همه بازیکنان ما را می شناخت و همه اطلاعات را جمع کرده بود. شفر تشخیص می‌دهد چه کسی باشد و چه کسی نباشد. شفر دیسیپلین بالایی دارد و اگر بازیکنان در خدمت او باشند و ما هم حمایت کنیم، قطعا نتیجه می‌گیریم. فردا صبح قرار است شفر به ایران بیاید و با او قرارداد ببندیم. شما ظهر بیایید و با او صحبت کنید.

 

او درباره وضعیت نصرالله عبداللهی هم گفت: ایشان به کارشان ادامه می‌دهند اما درباره دستیاران شفر باید بگویم که اعضای کمیته فنی در این زمینه نظر می‌دهند. این در اختیار آنها است.

 

افتخاری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان در این زمینه گفت: من آقای سلطانی‌فر را در جریان گذاشتم ولی ایشان هیچ دخالتی در انتخاب مربی و این که بگوید چه کسی را بیاوریم و چقدر با او توافق کنیم نداشته و این‌ها در اختیار ما است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------