آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

الهه و شهربانو منصوریان به نشان طلا دست یافتند /جمع طلا ها به عدد چهار رسید



اخبار,اخبار امروز,الهه منصوریان

ووشو کار تیم ملی بانوان کشورمان در دیدار نهایی نماینده ویتنام را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

به گزارش مهر، دیدارهای نهایی رقابتهای ووشو قهرمانی جهان با کسب نخستین طلای ایران در بخش ساندا برای تیم ملی کشورمان همراه بود. الهه منصوریان در وزن ۵۲- کیلوگرم در دیدار پایانی «لوان تای هوانگ» ازویتنام را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. 

 

 منصوریان دور نخست استراحت داشت و سپس در مرحله یک چهارم نهایی «سیلویا پراتوی» از اندونزی را در دو راند متوالی شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی برای صعود به دیدار پایانی  «کیم هیوبین» از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. 

 

بنابراین تا اینجای کار تیم ملی ایران دو طلا توسط الهه منصوریان در وزن ۵۲- کیلوگرم زنان و یک طلا در بخش دوئلین مردان و دو برنز توسط هانیه رجبی و زهرا کیانی دست پیدا کرده است.

 

 شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم، مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمد سیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم، یوسف صبری در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم، میلاد عارفی مقدم و حمیدرضا قلی پور سایر نمایندگان ایران در دیدارهای نهایی هستند که امشب برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود می ورند. 

 

---------------------------------

شهربانو منصوریان به نشان طلا دست یافت/جمع طلا ها به عدد چهار رسید

شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- زنان در دیدار نهایی «زکی احمد» از مصر را پیش رو داشت که در دو راند متوالی شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. وی با برتری مقابل «ماریوت موکامنووا» از قزاقستان، «شنون مارتون» از آمریکا و «دوی کیشام» از هند را شکست داده بود. 

 

این سومین طلای تیم ایران در این دوره از رقابتها بود. تا اینجای کار تیم ملی ایران سه طلا توسط شهربانو و الهه منصوریان، تیم دوئلین مردان(نوید مکوندی، فرشاد عربی و امیر محمدرضایی) و دو برنز توسط هانیه رجبی و زهرا کیانی کسب کرده است. 

 

مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمد سیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم، یوسف صبری در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم، میلاد عارفی مقدم و حمیدرضا قلی پور سایر نمایندگان ایران در دیدارهای نهایی هستند که امشب برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود می روند. 

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------