سرمربی تیم ملی، بهترین مربی جهان؟ کی‌روش: بی‌خبرم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

صبح دیروز، قبل از پرواز تیم ملی به روسیه، خبری در اردوی تیم ملی دست به دست شد‌؛ «کارلوس کی‌روش کاندیدای بهترین مربی ملی سال» این را بعضی از اعضای کادر فنی تیم ملی می‌گفتند.

به گزارش  خبرورزشی، همین چند وقت پیش espn در گزارشی نوشت به جای آن‌که گواردیولا و مورینیو و... را مدام کاندیدا کنید، بهتر است این بار جایزه بهترین مربی سال دنیا را به کارلوس کی‌روش بدهید. این سایت معتبر به انقلاب بزرگی که مربی پرتغالی در فوتبال ایران راه انداخته اشاره کرد و نوشت؛ او توانسته تیمی بسازد که با اقتدار و بدون هیچ شکستی، راهی جام جهانی‌ روسیه شده است.

 

کی‌روش اما واکنشی به این مسئله نشان نداد.او بهتر از هرکس دیگری می‌دانست جایزه را به او نمی‌دهند، بلکه این جایزه به مربیانی می‌رسد که توانسته باشند در تورنمنت‌های معتبر تیم‌شان را قهرمان کنند‌؛ مثل قهرمانی یورو، قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها، قهرمانی جام جهانی، قهرمانی لیگ قهرمانان و... در سال ۲۰۱۷ هم مربیانی چون زیدان، یواخیم‌ لو و فرناندو سانتوس رسیدند و طبیعتاً با وجود این مربیان و افتخاراتی که به دست‌ آورده‌اند، کی‌روش نمی‌تواند در خواب هم جزو کاندیداها باشد. در همین حال دیروز خبر رسید فدراسیون جهانی آمار و تاریخ، کی‌روش را در بین بهترین مربیان ملی سال ۲۰۱۷ قرار داده است. در واقع از سوی این فدراسیون، کی‌روش نامزد کسب عنوان بهترین مربی ملی شد.

 

قبل از پرواز تیم ملی، وقتی اطرافیان به کی‌روش این خبر را دادند و گفتند کاندیدا شده است، مکثی کرد و پاسخ داد: «از این موضوع بی‌خبرم و اطلاعی ندارم.» البته کی‌روش همواره می‌گوید این مسائل برایش اهمیتی ندارد و هیچ‌گاه فکرش را با آن‌ها مشغول نمی‌کند.

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------