فیفا: آینده روشن برای ایران پنج ستاره



اخبار,اخبار امروز,ایران

سایت فیفا در گزارشی به موفقیت‌های فوتبال ایران در مقاطع اخیر پرداخت.

 به گزارش ایسنا، موفقیت‌های تیم‌های مختلف فوتبال ایران در رده‌های سنی مختلف به سوژه اصلی سایت فیفا تبدیل شد.

 

در سایت فیفا آمده است: اگر شما بشنوید که فقط یک کشور به پنج تورنمنت فیفا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ صعود کرده است حتما حدس خواهید زد که آن کشور برزیل، آلمان یا دیگر تیم‌های قدرتمند جهانی هستند ولی در واقع این ایران است که چنین افتخار بزرگی را کسب کرده است و توانسته به رقابت‌های جام جهانی روسیه، جام جهانی جوانان، جام جهانی نوجوانان، جام جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی برسد.

 

*جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه:

تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی ۱۸ بازی انجام داد و شکست نخورد. این یک رکورد فوق‌العاده بود که تیم کارلوس کی‌روش در راه صعود به جام جهانی ثبت کرد و باعث شد آنها به عنوان اولین تیم آسیایی به مسکو برسند، آن هم دو بازی قبل از پایان رقابت‌های انتخابی که پنجمین صعود ایران به جام جهانی بود. کی‌روش عنوان کرده او این بار فقط به صعود فکر نمی‌کند و امیدوار است ایران به دور دوم جام جهانی برسد.

 

*جام جهانی نوجوانان هند ۲۰۱۷:

تیم ملی نوجوانان ایران توانست با رسیدن به فینال نوجوانان آسیا جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را به دست بیاورد و آنها توانستند در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و تیم‌های گینه و آلمان را شکست دادند. عملکرد خوب ایران در جام جهانی نوجوانان مورد تمجید سرمربی آلمان قرار گرفت.

 

*جام جهانی جوانان کره جنوبی ۲۰۱۷:

تیم ملی فوتبال جوانان ایران توانست در این رقابت‌ها بازی‌هایش را با پیروزی یک بر صفر برابر کاستاریکا آغاز کند و در حالیکه شانس زیادی برای صعود به دور دوم داشت در رقابت با زامبیا و پرتغال نتوانست موفق شود ولی همانطور که امید نورافکن گفت این رقابت‌ها باعث شد تجربه خوبی در اختیار بازیکنان جوان ایران قرار گیرد.

 

*جام جهانی فوتبال ساحلی باهاماس ۲۰۱۷:

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با حضور در رده سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ تاریخ‌سازی کند. این بزرگ‌ترین افتخاری بود که یک تیم آسیایی در این رشته به دست آورد.

 

*جام جهانی فوتسال کلمبیا ۲۰۱۶:

یک تورنمنت دیگر و یک افتخارآفرینی دیگر برای فوتبال ایران خلق شد. تیم محمد ناظم الشریعه توانست به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند و عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------