رجزخوانی ترسناک شاگردان گواردیولا برای ناپولی/ چلسی به قعرنشین باخت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هشتمین هفته از لیگ برتر انگلیس با پیروزی قاطعانه منچسترسیتی مقابل استوک سیتی و باخت مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، همراه بود.

 به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) پنج دیدار برگزار شد که در پرگل‌ترین آنها، تیم فوتبال منچسترسیتی میهمانش استوک سیتی را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد.

 

گل‌های این بازی را گابریل ژسوس دو بار در دقایق ۱۷ و ۵۵، رحیم استرلینگ در دقیقه ۱۹، داوید سیلوا در دقیقه ۲۷، فرناندینیو در دقیقه ۶۰، لروی سانه در دقیقه ۶۲ و برناردو سیلوا در دقیقه ۷۹ برای من‌سیتی و مامه بیرام دیوف در دقیقه ۴۴ و کایل واکر، مدافع حریف که به اشتباه در دقیقه ۴۷ دروازه خودی را باز کرد، به ثمر رساندند.

 

منچسترسیتی با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد تا صدر جدول را از همشهری قرمزپوش خود منچستریونایتد ۲۰ امتیازی که امروز در خانه لیورپول به تساوی بدون گل رضایت داده بود، پس بگیرد و علاوه بر آن برای ناپولی که سه‌شنبه این هفته در لیگ قهرمانان اروپا میهمان مردان پپ گواردیولاست، خط و نشان بکشد.

 

امشب اما روند ناکامی‌های چلسی ادامه پیدا کرد، وقتی که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه کریستال پالاس، قعرنشین جدول با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

 

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع چلسی در دقیقه ۱۱ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، اما تیموئه باکایوکو در دقیقه ۱۸ کار را به تساوی کشاند. در ادامه و در دقیقه ۴۵ ویلفرد زاها دومین گل کریستال پالاس را به ثمر رساند، اما این بار آبی‌پوشان لندن نتوانستند به گل او پاسخ دهند.

 

به این ترتیب سومین شکست این فصل چلسی در لیگ برتر رقم خورد تا فاصله تیم کونته با صدر جدول به ۹ امتیاز افزایش پیدا کند.

 

در دیگر بازی مهم امشب لیگ برتر، تاتنهام با تک گل دقیقه ۴۷ کریستین اریکسن میهمانش بورنموث را شکست داد تا با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

 

در سایر دیدارهای امشب برنلی و وستهام به تساوی یک - یک رضایت دادند و سوانزی با دو گل از سد هادرزفیلد گذشت.

 

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ آرسنال میهمان واتفورد خواهد بود.

 

 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------