آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

دلخوری ستاره های PSG از امتیازات عجیب نیمار



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باشگاه پاری سنژرمن برای فوق ستاره برزیلی جدید خود مزایا و امتیازات بسیاری را در نظر گرفته است.

به گزارش ورزش سه، نیمار تابستان امسال با رقم 222 میلیون یورو از بارسلونا به پی اس جی پیوست تا لقب گران ترین بازیکن دنیا از آن او شود.

 

روزهای آغازین نیمار در پی اس جی البته بدون حاشیه نبوده و او زودتر از حد تصور با کاوانی بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی به مشکل بر خورده است.

 

امروز نشریه لوپاریزین فاش ساخت که باشگاه پی اس جی به نیمار امتیازات ویژه ای داده که این موضوع دلخوری دیگر ستاره های باشگاه را در پی داشته است.

   

برای مثال نیمار تنها بازیکنی است که اجازه دارد از دو فیزیوتراپ اختصاصی برای خودش استفاده کند. بازیکنان پی اس جی در طول تمرین باید از زدن تکل خطرناک روی نیمار خودداری کنند و نیمار در طول بازی های پی اس جی این مزیت را دارد تا در کارهای دفاعی شرکت نکند.

 

همچنین نیمار می تواند از وسایل ورزشی با لوگوی اسپانسرهای اختصاصی خودش استفاده کند و دیگر بازیکنان باید حتما از وسایل با لوگوی اختصاصی اسپانسرهای پی اس جی استفاده کنند.

 

طبق ادعای این منبع، از فصل بعد نیمار به پنالتی زن اول پی اس جی نیز تبدیل خواهد شد و این به نوعی مترادف با خروج قطعی کاوانی از باشگاه پاریسی در فصل آینده است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------