شفر: بازیکنانم سرشان را بالا بگیرند/ پرسپولیس نیمه دوم فقط زیر توپ می‌زد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال می‌گوید خوشحالم که هواداران بعد از باخت هم کنار ما بودند.

به گزارش ایسنا، استقلال در ۸۵ پایتخت با یک گل برابر پرسپولیس شکست خورد. وینفرد شفر درباره این بازی اظهار کرد: بگذارید با هوادارانمان شروع کنم. یک استادیوم بسیار زیبا. دیدیم که آنها بعد از بازی هم در کنار ما بودند.

 

وی افزود: این همان هوادارانی هستند که یک تیم می خواهد. آنها ۹۰ دقیقه تیم را حمایت کردند و بعد از بازی هم هواداران ناراحت بودند ولی به تیمشان برگشتند. بازیکنانم در رختکن خیلی ناراحت بودند و به آنها گفتم که به تیمم در نیمه دوم افتخار می‌کنم. ما خیلی فرصت‌های خوبی در آنجا داشتیم. بازیکنان با همه توانشان تلاش کردند. ما دوتا داربی داریم و تنها یک بازی نیست و خیلی خوشحالم که بازی داربی بعدی را هم در همین جا داریم.

 

شفر ادامه داد: روی گل اشتباهاتی داشتیم و فضا برای مهاجم حریف ایجاد شد. بازیکن آخر باید چه می‌کرد؟ نمی‌دانم پنالتی بود یا نه ولی مشکل چشمی نبود، مشکل فضایی بود که به بازیکن حریف دادیم. قدم بعدی ما این است که تیم بهتری شویم. دیروز هم گفتم که شاید ما ۲۰ درصد از پرسپولیس به لحاظ بدنی عقب باشیم. به هرحال آنها با تجربه‌تر و هماهنگ‌تر هستند. ولی این ۲۰ درصد امروز به صورت شانس بود و آنها ۲۰ درصد از ما خوش‌شانس‌تر بودند. بازیکنان من امروز می‌توانند با سر بالا به خانه بروند. ما فردا و پس فردا درباره اشتباهات صحبت می‌کنیم. زمان می‌گذرد و ما باید بیشتر تمرین کنیم.

 

وی درباره کارت های زیادی که بازیکنانش گرفتند، اظهار کرد: البته درست است که ما ۷ کارت گرفتیم ولی حریف هم سه کارت گرفت. جواب من همین است.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که بین دو نیمه چه چیزی به بازیکنانش گفت، اظهار کرد: به آنها مسائل تاکتیکی را گفتم. بازی قبلی خیلی توپ جلوی دروازه داشتیم. بازی قبل از آن ولی فقط یک فرصت داشتیم. به بازیکنان گفتم شخصیت تیمی ما بالاست و شما می توانید بازی را عوض کنید. دیدید جابر ۳ موقعیت عالی گلزنی داشت ولی شانس نیاورد و گل نزد.

 

او درباره اعتراض به عملکرد داوری در این بازی گفت: داور خوب بود. شاید شما فاصله داشتید و خوب ندیدید. داور خیلی خوب بود. داور چهارم هم خیلی خوب بود.

 

شفر درباره آینده و اینکه چه قولی در این زمینه می دهد، گفت: خیلی وقت ها مهم نیست در بازی خوب هستید یا نه. اگر ببرید همه خوشحال هستند. پرسپولیس در نیمه دوم فقط زیر توپ می‌زد. خوشحال از نتیجه نیستم، خوشحال از عملکردمان هستیم. ما اشتباهاتی داشتیم. گاهی اوقات زیاد دریبل می‌کنیم و ارسال هایمان خوب نیست. همه به خاطر سطح بازی یک مقدار عصبی بودند. این یکی از بزرگترین داربی‌های آسیا است. فقط یک پنالتی امروز نتیجه را مشخص کرد. چه می‌توانیم بکنیم؟ ما امروز یک قدم بلند برداشتیم. پرسپولیس بهترین تیم فعلی ایران است و در لیگ قهرمانان آسیا بوده و جلوی الهلال بازی کرده است. آنها یک تیم لیگ یکی نیستند ولی فرصت خاص گلزنی نداشتند. پس می‌دانیم که چگونه باید باشیم. قطعا با بازیکنان صحبت خواهیم کرد. من به جوان ها اعتقاد دارم. من نگاهم به جوانان و باتجربه‌ها هست. به سهرابیان، قائدی و محسن کریمی نگاه می‌کنیم. آنها آینده دارند. باید ببینیم در آینده چه می‌شود. شاید برخی از آنها به ترکیب اضافه شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود رحمتی در این بازی به میدان می‌رفت و چرا قائدی امروز بازی نکرد؟ گفت: امروز هواداران یک اسم را صدا می‌کنند و دفعه بعد یک اسم دیگر را. اما درباره دروازه‌بان باید بگویم گلر ما خیلی خوب بود. چه اشتباهی داشت؟ چرا باید عوضش می‌کردم؟ از او حمایت کنید. او خیلی خوب است. او گلر شماره ۳ تیم ملی در جام جهانی می شود. او که نمی‌توانست گل بزند.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا چشمی را در پست غیرتخصصی بازی داد، گفت: این پنالتی مقصرش چشمی نبود بلکه ما فضا دادیم و مهاجم آنها فرصت پیدا کرد. تنها اشتباه ما همین بود. در مقابل توگو هم او عالی بود. او در بازی قبلی هم خیلی خوب بود. آن پنالتی مشکل روزبه نبود. مطمئنم که سرمربی تیم ملی هم از داشتن او خوشحال است.

شفر در پاسخ به این سوال که چرا چشمی اخراج نشد، گفت: اگر او اخراج می‌شد داور اشتباه کرده بود. پنالتی و کارت زرد صحیح بود نه اخراج.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------