رم جايگاه خود را در رده دوم تثبيت کرد/ شکست سنگين يونايتد برابر سيتي در خانه



اخبار ,اخبار ورزشی ,شکست منچستر يونايتد برابر منچسترسيتي

 

اخبار ورزشی - در شب برد اورتون و تساوي آرسنال
شکست سنگين يونايتد برابر سيتي در خانه

تيم منچسترسيتي با پيروزي پرگل برابر منچستر يونايتد به پيروزي رسيد.

داربي قرمز و آبي هاي منچستر در شرايطي آغاز شد که بسياري از هواداران يونايتد، در مورد نتيجه دلخواهشان از اين مسابقه ترديد داشتند. ساعاتي پيش از مسابقه، برخي از طرفداران شياطين سرخ در شبکه هاي اجتماعي از تمايل به شکست تيم شان براي جلوگيري از ساده تر شدن راه ليورپول براي قهرماني حرف زدند و اين اتفاق قابل پيش بيني امشب رخ داد، پيروزي مهندس و بچه هايش در اولدترافورد پيش چشم هايي که هرگز متعجب نبودند.

 

در ترکيب امشب يونايتد و سيتي، خبري از بهترين گلزنان دو تيم نبود. از يک سو سيتي آگرو را در اختيار نداشت و از سوي ديگر، رابين فن پرسي نمي توانست تيمش را در اين مسابقه همراهي کند. جانشين فن پرسي مطابق انتظار کاري از پيش نبرد اما جانشين آگرو، تنها 45 ثانيه پس از شروع مسابقه دروازه تيم ميزبان را باز کرد! 

 

امشب در ورزشگاه اولدترافورد خبري از انتقام نبود و سيتي که در هشت ديدار اخير خارج از خانه 6 برد و دو تساوي به دست آورده بود، به سادگي حريف بي نفس را از پاي درآورد تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت، 7 گل به قرمزهاي همشهري هديه کرده باشد.سيتي در نيمه دوم نيز بار ديگر توسط ادين ژکو توپ را به دروازه يونايتد رساند.

 

در دقايق پاياني نيز يحيي توره با يک شوت ديدني نمايش تحسين برانگيزش را کامل کند و اگر نبودند سيوهاي دخيا و بي دقتي هاي مهاجمان سيتيزن، نتيجه مي توانست يک طرفه تر نيز رقم بخورد.

 

سيتي با اين پيروزي با دو بازي کمتر از چلسي به 3 امتيازي اين تيم رسيد و همچنان مدعي اول قهرماني باقي ماند. آن هم در شرايطي که من يونايتد حتي قدرت فکر کردن به کسب سهميه اروپا را نيز نخواهد داشت.

علاوه بر طرفداران من يونايتد، روزهاي بد طرفداران آرسنال نيز امشب تداوم پيدا کردند. توپچي ها چند روز پس از شکست وحشتناک در استمفورد و سکوت خبري کامل باشگاه، در برابر سوانزي عملکرد قابل دفاعي نداشتند.

 

در ابتداي اين مسابقه، نمايش ضعيف آرسنال و سکوهاي تقريبا خالي ورزشگاه امارات، ثابت مي کردند که پس لرزه هاي آن شکست تلخ همچنان در بين آرسنالي ها باقي مانده است.

 

گل دقيقه 11 ويلفرد بوني براي سوانزي اوضاع آرسنالي ها را پيچيده تر نيز کرد. آن ها براي دقايق زيادي در شوک عقب افتادن از حريف بودند اما عليرغم يک نمايش نااميدکننده در نيمه اول، دو موقعيت گل فوق العاده جدي به دست آوردند.

 

آرسنالي ها براي اولين گل شان در اين مسابقه، 73 دقيقه منتظر ماندند اما مدت زمان انتظار براي گل دوم تنها 66 ثانيه بود!  لوکاس پودولسکي که در نيمه دوم به زمين مسابقه وارد شده بود، ابتدا دروازه حريف را باز کرد و بلافاصله پايه گذار گل ژيرو شد.

 

به نظر مي رسيد ونگر و شاگردانش همه 3 امتياز اين مسابقه عقب مانده را دريافت کرده اند اما در وقت هاي تلف شده گل به خودي فلاميني، آرسنال را از کورس قهرماني دورتر کرد.

در ديگر مسابقه عقب افتاده امشب ليگ برتر، اورتون با گل هاي بارکلي ، لوکاکو و عثمان نيوکاسل را شکست داد تا با يک مسابقه کمتر از آرسنال به فاصله 6 امتيازي اين تيم برسد و يکي از جدي ترين مدعيان کسب سهميه آخر ليگ قهرمانان اروپا محسوب شود.

 

-------------------------------------------


اخبار ورزشی - هفته سي ام کالچو
رم جايگاه خود را در رده دوم تثبيت کرد

تيم فوتبال آ اس رم سه شنبه شب با پيروزي مقابل تورينو جايگاه خود را در رده دوم سري آ ايتاليا تثبيت کرد.

رم در ديدار نخست هفته سي ام با نتيجه دو بر يک بر تورينو غلبه کرد و 67 امتيازي شد.

رم در رقابت براي کسب سهميه اروپايي فاصله نه امتيازي با ناپولي رده سومي دارد که روز چهارشنبه در زمين کاتانيا به ميدان مي رود.

چيرو ايموبيل در دقيقه 52 براي تورينو گل زد و ماتيا دسترو در دقيقه 41 و الساندور فلورنتسي در دقيقه 90 گل هاي رم را به ثمر رساندند.

ديدارهاي هفته سي ام روز چهارشنبه پيگيري مي شود: کالياري - ورونا، آتالانتا - ليورنو، کيه وو - بولونيا، فيورنتينا - آ ث ميلان، کاتانيا - ناپولي، يوونتوس - پارما، ساسولو - سامپدوريا و جنوا - لاتسيو

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم، تيم هاي اينتر ميلان و اودينزه روز پنجشنبه آخرين ديدار اين هفته را برگزار خواهند کرد.

يوونتوس، رم و ناپولي با 78، 67 و 58 امتياز در رده هاي اول تا سوم سري آ قرار دارند.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------