کلمبيا با درخشش رودريگز از سد اروگوئه گذشت



اخبار ,اخبار ورزشی ,نتیجه بازی تيم‌هاي کلمبيا و اروگوئه

 

اخبار ورزشی - کلمبيا با درخشش رودريگز از سد اروگوئه گذشت

کلمبيا با درخشش جيمز رودريگز از سد اروگوئه گذشت تا در مرحله يک چهارم نهايي حريف برزيل شود.

تيم‌هاي کلمبيا و اروگوئه از 30 دقيقه بامداد امروز (يکشنبه) در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريو دوژانيرو به مصاف هم رفتند تا دومين بازي مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 را برگزار کنند، ديداري که با برتري 2 بر صفر کلمبيا به اتمام رسيد تا اين تيم حريف برزيل در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات شود.

ستاره بي چون و چراي اين بازي جیمز رودریگز بود که دو بار در دقايق 28 و 50 براي تيم تحت هدايت پکرمن موفق به گلزني شد و با پنج گل‌زده به صدر جدول گلزنان جام بيستم صعود کرد.

در حالي که دو تيم با چاشني احتياط بازي را پي گرفته بودند، اين جيمز رودريگز کلمبيايي بود که در دقيقه 28 پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و از همان جا دروازه اروگوئه را نشانه گرفت و با يک شوت محکم توپ را به زير تير افقي دروازه فرناندو موسلرا چسباند. کلمبيا با اين گل زيبا يک بر صفر از حريفش پيش افتاد و در ادامه بازي را اداره کرد تا با پيروزي يک بر صفر به رختکن برود.

اروگوئه که در غياب لوئيز سوارز پاي به ميدان گذاشته بود، در نيمه نخست چشم به هنرنمايي ادينسون کاواني و ديه‌گو فورلان داشت، مهاجماني که حداقل در 45 دقيقه اول بي‌خطر نشان دادند.

کلمبيايي‌ها نيمه دوم را بهتر آغاز کردند و تنها پنج دقيقه پس از آغاز اين نيمه جيمز رودريگز بازهم هنرنمايي کرد و اختلاف دو تيم را به دو گل رساند. بازيکن شماره 10 کلمبيا در دقيقه 50 بازي با شوت خود بار ديگر دروازه اروگوئه بدون سوارز را گشود تا تيمش را 2 بر صفر پيش بيندازد و با پنج گل بالاتر از نيمار،‌ ليونل مسي و توماس مولر در صدر جدول گلزنان جام بيستم بايستد.

در ادامه بازي اروگوئه به خود آمد و بارها به دروازه کلمبيا حمله کرد تا شايد دروازه داويد اوسپينا روي پاشنه بچرخد اما زور شاگردان اسکار تابارز به حدي نبود که اين دروازه‌بان آماده سر تعظيم فرود آورد. در نهايت کلمبيا با نتيجه 2 بر صفر مقابل اروگوئه به برتري رسيد و ياران سوراز را به خانه فرستاد تا او بيش از اين احساس تنهايي نکند. 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------