آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رقم قرارداد رحمتي چقدر است؟



اخبار ,اخبار ورزشی , رقم قرارداد رحمتي

اخبار ورزشی - قرارداد رحمتي يک ميليارد و 550 ميليون است

مديرعامل باشگاه پيکان گفت: رقم قرارداد رحمتي يک ميليارد و 550 ميليون تومان است که بالاترين رقمي است که به بازيکن تيم داده‌ايم.

ابراهيم ثنايي در خصوص شرايط پيکان اظهارداشت: تيم ما تقريباً کامل شده است و با برگزاري اردويي در ترکيه به آمادگي نسبي خواهيم رسيد، اميدوارم که بتوانيم عملکرد خوبي در اين دوره از رقابتها داشته باشيم و نتايج مطلوبي کسب کنيم.

 

به نقل از فارس، وي در مورد اختلاف نظرهايي که بين سيد مهدي رحمتي و امير قلعه‌نويي بوجود آمده يادآور شد: هر جفت اين عزيزان براي من قابل احترام هستند، آنها براي فوتبال اين مملکت زحمت کشيده‌اند، من خيلي در جريان اين مسئله نيستم اما اگر فکر مي‌کنند مي‌توانند کمک کنند در خدمت هستم، نهايت آن با يک افطاري در خدمت آنها هستيم و اين دو را آشتي خواهيم داد.

 

مديرعامل باشگاه پيکان در مورد اينکه آيا اين مسائل حاشيه‌اي براي گلر اين تيم بوجود نمي‌آورد، گفت: من مصاحبه اين عزيزان را دقيق نخوانده‌ام اما به همه بازيکنان يادآور مي‌شويم که زياد وارد حاشيه نشوند، حتماً نبايد جواب يکديگر را بدهيم، برخي مسائل مي‌تواند به مرور زمان حل شود شايد شخصي منظور خاصي نداشته است، در ماه رحمت الهي قرار داريم و بايد مهربانانه‌تر با يکديگر برخورد کنيم.

 

ثنايي در مورد اينکه مبلغ قرارداد بازيکنان اين تيم چه زماني رسانه‌اي مي‌شود، خاطرنشان کرد: قرارداد بازيکنان ما در سازمان ليگ ثبت مي‌شود و کم‌کم براي تمام بازيکنان انجام خواهد شد، پس از آن هم سازمان ليگ مي‌تواند آن را اعلام کند.

 

وي در مورد مبلغ قرارداد سيد مهدي رحمتي، گفت: قرارداد او به مبلغ يک ميليارد و 550 ميليون تومان است که بيشترين رقم قراردادي است که به بازيکن داده‌ايم ، ما براساس بودجه‌اي که در نظر گرفته‌آيم بازيکن گرفته‌ايم و طبق صحبت‌هاي فدراسيون و سازمان ليگ عمل کرده‌ايم.

 

مديرعامل باشگاه پيکان در مورد وضعيت ورزشگاه اين تيم در فصل چهاردهم گفت: ما جلساتي را با مسئولان برگزار کرديم تا نواقص ورزشگاه شهداي شهرقدس برطرف شود، آنها هم قول و قرارهايي به ما داده‌اند اما اگر اين ابهامات برطرف نشود ما در ورزشگاه دستگردي به مصاف رقباي خود خواهيم رفت.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------