آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

باشگاه سپاهان هم بیانیه صادر کرد



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه سپاهان

 

اخبار ورزشی - بیانیه باشگاه سپاهان:

محرم تا ابد سپاهانی است/ حضور او در تیم‌های پایتخت شایعه مضحکی است

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای شایعات اخیر برخی رسانه‌ها در مورد کاپیتان محرم نویدکیا را بی‌اساس خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای شایعات اخیر  برخی رسانه‌ها در مورد کاپیتان محرم نوید کیا را بی اساس خواند.  در این بیانیه آمده است:

 

مطالب مختلفی که در چند روز اخیر در مورد  کاپیتان محرم نوید کیا منتشر گردیده است باعث شده موجی از شایعات، دغدغه‌های متعددی را ایجاد نماید.

 

شایعات مضحکی همچون رفتن کاپیتان به یکی از دو تیم پایتخت، درگیری لفظی محرم با مدیر تیم بزرگسالان  و ...  موضوعاتی است که به عقیده ما حتی طرح آنها در شان کاپیتان نوید کیا و باشگاه سپاهان نیست .

 

نویدکیایی که همیشه پرچمدار سپاهان و عشق و غیرت به این تیم و مبارزه با اجحاف و بی‌عدالتی با تیم‌های غیر پایتخت بوده چگونه می‌تواند سپاهان به عنوان خانه ابدی خود را ترک کند و به یکی از تیم‌های سرخابی بپیوندد؟

 

محرمی که در سخت‌ترین ایام یار با وفای سپاهان بوده و با مصدومیت‌های فراوان تیم خود را ترک نکرده و در کنار حضور موثر، در راه حل  مشکلات تیم هم گام‌های موثری برداشته چطور می‌تواند با سپاهان خداحافظی کند و  رهسپار تیم دیگری شود؟

 

چگونه اخباری غیر واقعی در مورد کاپیتان منتشر می‌شود در صورتی که محرم سفیر فرهنگی باشگاه بوده و همیشه با لطف و ادب خویش همه را شرمنده نموده است.

 

هواداران و حامیان باشگاه  اگر اندکی بر روی این موضوعات فکر کنند متوجه می‌شوند که چقدر این شایعه‌ها  بی پایه و اساس است و به طبع آن چقدر دغدغه‌های آنها بیهوده است.

 

محرم سپاهانی است، سپاهانی می‌ماند و هیچ کس نمی‌تواند این شناسنامه را از سپاهان بگیرد. محرم با شخصیت بزرگ و تعصب بی پایانی که دارد خط قرمز ما در بسیاری از امور است. 

 

بهتر است شایعه سازان روند تخریبی خود را متوقف کنند. چرا که این شایعات در مورد محرم و سپاهان بیش از سایر شایعات، دروغ پردازانی که از تریبون‌هایی غیر معتبر به تکثیر این خبرهای بهت آور و بی‌پایه و اساس  منتشر می‌کنند را رو سیاه می‌کند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------