گران ترین بازیکن لیگ چهاردهم فوتبال کیست؟!



اخبار ,اخبار ورزشی ,گران ترین بازیکن لیگ چهاردهم فوتبال

 

اخبار ورزشی - از رحمتی و تیموریان تا نکونام و سیدجلال حسینی
گران ترین بازیکن لیگ چهاردهم فوتبال کیست؟!

این روزها در حالی شمارش معکوس برای پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال آغاز شده که هنوز مشخص نیست گرانقیمت ترین انتقال پیش از آغاز لیگ چهاردهم به کدام بازیکن اختصاص دارد.

به گزارش جام جم ورزشی، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بلافاصله بعد از پایان رقابت های لیگ سیزدهم آغاز و تا یک هفته مانده به لیگ چهاردهم ادامه خواهد داشت. فرصتی نسبتا طولانی مدت که تیم ها باید در آن خود را به لحاظ نیروی لازم برای حضوری موفق در لیگ چهاردهم تجهیز کنند.

جدال باشگاه ها در فصل نقل و انتقالات اگرچه معمولا از ابهامات بسیاری برخوردار است و اغلب چیزی شفاف از مبالغ جابه جا شده آن در رسانه ها عنوان نمی شود اما همیشه این یک سوال اساسی است که گران ترین انتقال این فصل به کدام بازیکن اختصاص خواهد داشت.

شاید بررسی این مساله با توجه به فرصت باقیمانده زود است اما بد نیست اشاره ای شود به برخی وقایع که ممکن است گران ترین قرارداد پیش فصل لیگ را رقم بزند.

انتقال سیدمهدی رحمتی از استقلال به پیکان یکی از مهمترین انتقالات این فصل بود که حواشی زیادی را هم پدید آورد. او در حالی با قلعه نویی به مشکل خورد و راه پیکان را در پیش گرفت که گفته می شود مسئولان این باشگاه خودروساز بیش از ۲ میلیارد به این دروازه بان پر آوازه پرداخت کرده است. هر چند که این مبلغ تلویحا تکذیب شد و رقم دقیقی از این انتقال اعلام نشد. خیلی ها معتقدند این انتقال رکورد جدیدی از رقم پرداختی به یک بازیکن را در لیگ امسال بر جای خواهد گذاشت.

آندرانیک تیموریان بازیکنی است که اگر در لیگ ایران بماند بی شک گران ترین بازیکن فصل لقب خواهد گرفت. او برای یک فصل گذشته از باشگاه استقلال رقم دو میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان را دریافت کرده و برای این فصل هم از مسئولان این باشگاه خواسته اگر بخواهد بماند باید ۲۰ درصد قراردادش نسبت به فصل گذشته افزایش یابد. او البته از برخی تیم های عربی پیشنهادات خوبی دارد که بعید است در ایران بماند.

جواد نکونام هم این پتانسیل را دارد که رقم دریافتی اش برای لیگ چهاردهم رکورد بزند. او که بازگشتش به استقلال بعد از دعوا با افشارزاده کاملا منتفی شد شنیده می شود این روزها در حال مذاکره با تراکتورسازی است و احتمال دارد در ازای دریافت رقم چشمگیری یکی از بزرگترین انتقالات لیگ چهاردهم به لحاظ ریالی را رقم بزند. هر چند که هنوز چیزی از این انتقال احتمالی مشخص نشده است.

کریم انصاری فرد هم یکی از همین بازیکنان است. او فصل گذشته را در تراکتورسازی گذراند و این روزها به دنبال شرایطی جدید برای خود است. از باشگاه استقلال خبر می رسد مسئولان این باشگاه مذاکره با این «شاه ماهی» را آغاز کرده اند و اصلا بعید نیست او بمب نقل و انتقالات لیگ امسال باشد.

سید جلال حسینی یکی از خوب های ایران در جام جهانی هم هنوز تکلیفش روشن نیست. او مدعی شده که از چند کشور عربی پیشنهاداتی دارد اما دوست دارد در پرسپولیس بماند. این مدافع آماده البته بر سر مبلغ قرارداد هنوز با علیرضا رحیمی توافق نکرده و گویا رقم پیشنهادی اش آنقدر چشمگیر هست که از خود یک رکورد را بر جای بگذارد.

علی کریمی هم یکی از بازیکنانی است که هنوز تیم آینده اش را انتخاب نکرده. این مرد شماره 8 البته به احتمال زیاد فصل آینده را در تیم راه آهن خواهد گذراند. با این حال باید دید در پایان فصل نقل و انتقالات کدام بازیکن بزرگترین رقم دریافتی را به قرارداد خود اختصاص خواهد داد.
اخبار ورزشی - جام جم ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------