مربیان تیم ملی گفتند سن نکونام بالاست یک بازی در میان او را به میدان بفرستید



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

اخبار ورزشی - مربیان تیم ملی گفتند سن نکونام بالاست یک بازی در میان او را به میدان بفرستید

قلعه‌نویی: نکونام یک سال و نیم در استقلال بود، اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرد/ او قبل از جام‌ جهانی دنبال موضع من بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام فقط یک سال و نیم در استقلال بوده ولی به اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرده است.


 امیر قلعه نویی در اولین نشست خبری فصل چهاردهم ضمن تبریک عید فطر اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات باشگاه راه آهن حل شود چون من فوتبالم را از این باشگاه شروع کرده ام و آنها پر از استعداد هستند و در این سال ها استعدادهای زیادی را به فوتبال معرفی کردند.

وی افزود: چون آغاز فصل است و ما هم تغییرات داشتیم و آنها هم تغییرات زیادی داشتند بازی سختی خواهد بود. استیلی مربی باهوشی است و علاوه بر اینکه بچه محل من است یکی از بازیکنان خوب این مملکت محسوب می شد. ما در اردوی ترکیه به هماهنگی رسیدیم و در جام شهدا هم شرکت کردیم و دو بازی در ورزشگاه تختی خیلی به ما  کمک کرد. امیدوارم بازی خوبی شود هر چند کیفیت زمین مثل آزادی نیست اما امیدوارم مسابقه خوبی باشد.

وی در خصوص اینکه برای مسابقه فردا چه نفراتی را در اختیار ندارد عنوان کرد: امیرحسین صادقی و عمران زاده در خدمت ما نیستند ولی فردا با ترکیب کامل به مصاف راه آهن می رویم. البته بازیکنان ملی پوش ما در این دو سه روز آماده تر نشان دادند و امشب در خصوص ترکیب فردا جلسه می گذاریم.

قلعه نویی در خصوص اینکه با این تغییرات چه نگاهی به فصل پیش رو دارد گفت: این تیم من را یاد تیم سال 83 می اندازد که انگیزه در آنها موج می زند. هر چه سریعتر مصدومان باید بازگردند و مطمئنا هواداران استقلالی را می بینند که در سال 84 می درخشید.

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات جواد نکونام گفت: قرار شد سوال ورزشی بپرسید ولی دو سه مطلب می گویم. نکونام در چند بعد حرف زده و صحبت های او پشیزی برایم ارزش ندارد. صحبت هایم را در سایت باشگاه انجام دادم اما نکونام یک سال و نیم در استقلال بود و به اندازه 15 سال مصاحبه کرد. بروید ببینید او چند مصاحبه در مورد من انجام داده است. من در مصاحبه‌های نکونام مرد شدم و جزء بهترین ها بودم. الان هم اگر در استقلال بود این حرف ها را نمی زد.

وی تاکید کرد: جالب است برخی آدم ها با وجود آن که من این ایرادها را دارم دست به دامن کفاشیان شدند. افتخارم این است که محمود فکری، منصوریان و فرهاد مجیدی نه با یک سال و نیم حضور در استقلال بلکه با چند سال سابقه در زمان مربیگری من خداحافظی کردند. من در برنامه ورزش و مردم قبل از جام جهانی موضع خودم را اعلام کردم. نکونام به جای حضور در جام جهانی به دنبال مصاحبه های من بود که بداند موضع من چیست. من مصاحبه اخیر نکونام را از طریق مراجع قانونی پیگیری کردم و حتما باید در دادگاه پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: سال گذشته استقلال از لحاظ تامین بازیکن تیم ملی جزو باشگاه های مطرح دنیا بوده و تیم ما در جایگاه دویست و چندم باشگاه‌های جهان قرار گرفته است. این فرد گفته شکست‌های تیم خود را به گردن دیگران می‌اندازد در حالی که من در جام ملت‌های آسیا فایل صوتی صحبت‌هایم را دارم که گفته‌ام مقصر اصلی حذف شدن تیم من هستم.من قبل از برگزاری مسابقات و قبل از بازی با تراکتورسازی روی همین صندلی که حالا نشسته ام مدعی شدم هر اتفاقی در استقلال رخ دهد مقصرش من هستم. نه لیدر مقصر است نه بازیکن و دیگران.خدا کند دشمن آدم حافظه اش ضعیف باشد.اگر این آقایان استقلالی هستند چرا الان این حرف ها را می زنند؟

وی تاکید کرد: نکونام یک بار این صحبت ها را سال گذشته انجام داد و از آن زمان تا امروز چه اتفاقی افتاده است. فیلم درگیری جواد نکونام در برنامه 90 وجود دارد که او با فتح الله زاده درگیری داشته است. همه می دانند که یک برنامه و یک روزنامه که دشمن خونی من هستند با او صحبت می کنند ولی به اعتقاد من این کارها برای 30 سال گذشته است.

قلعه نویی افزود: او باید حرف هایش را همان موقع بزند. من زمانی که با برخی اشخاص اختلاف داشتم همان موقع و زمانی که در استقلال بودم این کار را انجام دادم. مثلا در حضور آقایان علی آبادی و نفریه صحبت هایم را مطرح کردم اگر لازم باشد کدهای آن را هم می دهم ولی این خوب نیست که شما درست چند روز قبل از اینکه بازی ها می خواهد شروع شود و در این تیم حضور نداری این حرف ها را مطرح کنی.

وی تاکید کرد: کسی که سر سفره پدر و مادرش بزرگ می شود باید این را بداند که حرف ها باید زمانی زده شود که در یک جایی حضور دارد و به آن قرارداد پایبند است. از روزی که او به استقلال آمده مصاحبه های او را درآورده ایم. زمانی که نکونام می خواست از استقلال برود و درست سه روز قبل از آنکه جدا شود جلوی فتح الله زاده و 10 نفر دیگر گفت می خواستم علیه فتح الله زاده مصاحبه کنم و فایل صوتی آن ماجرا هم وجود دارد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود نکونام دست به دامن کفاشیان شد که در استقلال بماند و اینکه چرا شما سفارش پذیر شده اید، گفت: خیلی ممنون هستم که این سوال را پرسیدید. روزی خسرو حیدری و بیک زاده مصدوم شدند و کادرفنی تیم ملی آمد و از ما خواست این دو نفر زیر نظر پزشک تیم ملی کار کنند. ما هم به خاطر منافع ملی این کار را کردیم. نکونام مدعی شده سه بار گل زده و در بازی بعدی نیمکت نشین شده. شاهد ما مارکار آقاجانیان است که در محل تمرین ما به من گفت سن نکونام بالاست و در حضور آقای سیموئز که ارادت خاصی به او دارم به من گفت یک بازی تیموریان را بازی دهید و یک بازی نکونام را چون سن نکونام بالاست.

وی افزود: قبل از یکی از بازی هایمان به توصیه مربی تیم ملی این بازیکن را روی نیمکت نشاندم ولی اگر آقایان آقاجانیان و سیموئز اشتباه ترجمه کرده اند بهتر است خودش برود و از این دو مربی سوال کند که چرا این حرف را به من زده اند. البته همه جای دنیا وقتی بازیکنان را به تیم ملی می دهند تشکر می‌کنند ولی ما را متهم هم کردند.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------