عجیب ترین خط کشی زمین فوتبال (+عکس)



اخبار ورزشی - عجیب ترین خط کشی زمین فوتبال

فوتبال در رومانی این روزها دوباره سر زبان افتاده است؛ تیم ملی این کشور در بخارست موفق شد در دیداری پایاپای تیم آرژانتین را به همراه لیونل مسی بزرگ متوقف کند و دوباره نشانی از قدرت دهه 90 خود را به نمایش بگذارد.

 فوتبال در رومانی این روزها دوباره سر زبان افتاده است؛ تیم ملی این کشور در بخارست موفق شد در دیداری پایاپای تیم آرژانتین را به همراه لیونل مسی بزرگ متوقف کند و دوباره نشانی از قدرت دهه 90 خود را به نمایش بگذارد. حالا بعد از اتمام این بازی دوباره فوتبال در این کشور سرو صدا به پا کرده و این بار خط کشی یک زمین فوتبال توجه رسانه های مختلف را به خود جلب کرده است.

به گزارش تدبیر و به نقل از خبرگزاری فرانسه این زمین مختص تیم های آماتور در رومانی است که تمام خط های آن به صورت کج و معوج ترسیم شده است! در شرایطی که در قوانین فیفا ذکر شده که برای خط کشی زمین باید از رنگ سفید ( و روزهای برفی خط های رنگی ) به صورت یکدست و منظم استفاده کرد این زمین اصلا هیچ کدام از این قواعد را رعایت نکرده است.

در قوانین آمده عرض این خط ها برای فوتبال یازده نفره باید 10 تا 12 سانتیمتر باشد و برای فوتبال 7 نفره هم 5 تا 7 سانتیمتر. این نوع خط کشی عجیب در رومانی این قاعده را هم رعایت نکرده است و وقتی بازیکنان و داور مسابقه آن را دیده اند به شدت شوکه شده اند.

طبق گزارشی که خبرگزاری فرانسه آن را اعلام کرده ظاهرا فردی که مسئولیت این خط کشی را به عهده داشته نوشیدنی مصرف کرده و هنگام خط کشی تعادل لازم را نداشته است. مخابره شدن این خبر به بیرون مرزهای رومانی حالا باعث شده تا لقب بدترین زمین فوتبال در دنیا را به این زمین در رومانی اختصاص دهند.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,عجیب ترین خط کشی زمین فوتبال

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,عجیب ترین خط کشی زمین فوتبال

اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------