کی‌روش امضا نکرده فدراسیون را ترک کرد



اخبار ,اخبار ورزشی ,قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - کی‌روش امضا نکرده فدراسیون را ترک کرد

کارلوس کی‌روش امروز (یکشنبه) به فدراسیون فوتبال رفت تا دومین جلسه‌اش را برای امضای قرارداد سرمربیگری تیم ملی برگزار کند اما در پایان بدون آن که قراردادی امضا شود، فدراسیون فوتبال را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش برای رسیدن به نتیجه نهایی بر سر امضای قرارداد سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز ساعت 10:30 در فدراسیون فوتبال آغاز شد و تا ساعت 13:15 ادامه داشت. در حالی که از قبل گفته شده بود قرارداد کی‌روش یکشنبه امضا می‌شود و بنا بر یک سری شرایط این کار به دوشنبه (فردا) موکول شده بود اما اگر طرفین در جلسه امروز به توافق صددرصدی می‌رسیدند، احتمالا قرارداد امضا می‌شد.
 
اختلاف نظر میان فدراسیون و کی‌روش در برخی موارد وجود دارد و فدراسیون معتقد است مرد پرتغالی باید کوتاه بیاید تا قراردادش امضا شود. در عین حال کی‌روش هم که معتقد است در برخی موارد کوتاه آمده و شرایط بهتری را به نفع فدراسیون رقم زده است، نمی‌خواهد بیش از این از برخی مواضعش در قرارداد عقب‌نشینی کند.
 
اگرچه کی‌روش پس از جلسه‌ای که با کفاشیان و عباس ترابیان داشت، ظهر فدراسیون را ترک کرد اما فدراسیونی‌ها پیش‌بینی می‌کردند او دوباره برمی‌گردد اما مربی پرتغالی تا پایان وقت امروز برنگشت.
 
سرمربی تیم ملی طبق برنامه‌ریزی‌اش می‌خواست بازی امروز استقلال و پیکان را از نزدیک تماشا کند و شاید او برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه برود هرچند نه فدراسیون پاسخ رسمی ارائه کرده و نه کی‌روش پس از ترک فدراسیون واکنشی داشت.

 

در هر حال اگر این اختلاف باقی مانده حل شود، قرارداد سرمربی تیم ملی فردا امضا خواهد شد اما اگر طرفین بر سر مواضع‌شان همچنان پافشاری کنند، نهایتا 5 درصد اختلافی که به قول علی کفاشیان باقی مانده بود، بر 95 درصد دیگر می‌چربد و شاید کی‌روش ایران را ترک کند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------