پیشنهاد جالب فتح الله زاده به پرسپولیس برای پرداخت طلب بازیکنان!



اخبار ,اخبار ورزشی , پیشنهادعلی  فتح الله زاده به پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پیشنهاد جالب فتح الله زاده به پرسپولیس برای پرداخت طلب بازیکنان!

با پیگیری‌های مدیرعامل استقلال قرار است به زودی مطالبات مهاجم این تیم و دروازه‌بان سابق آبی پوشان پرداخت می‌شود.

در دو روز گذشته علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یکی از مواردی که در حال پیگیری آن بوده است برطرف شدن مشکل محمد قاضی و وحید طالب لو بوده است.

 وحید طالب لو از سه سال قبل از باشگاه استقلال طلب دارد و محمد قاضی علاوه بر طلبی که از استقلال دارد از تیم های پرسپولیس و ذوب‌آهن هم طلب دارد.

 روز گذشته علی فتح الله زاده در همین خصوص دیداری با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ داشت تا بتواند مشکل این دو بازیکن را حل کند.

 در همین راستا علی فتح الله زاده اظهار داشت: قاضی به غیر از استقلال از باشگاه های ذوب آهن و پرسپولیس هم طلب دارد. ما قرار است صحبت هایی با پرسپولیس داشته باشیم تا همان طور که استقلال باید به سید صالحی و میثم حسینی پول بدهد پرداخت مطالبات این بازیکنان را با هم مبادله کنیم تا مشکل هر سه بازیکن حل شود. صحبت هایی مطرح شده و قرار است به زودی این مسئله را حل کنیم.

 وی افزود: اما در مورد وحید باید بگویم که او سه سال است که از استقلال پول می خواهد و این شوخی نیست و در این مدت اصلاباشگاه را اذیت نکرده و هیچ مصاحبه ای هم علیه باشگاه نداشته اشت. او اکنون تیم هم ندارد و من نمی توانم نسبت به وضعیتی که دارد بی تفاوت باشم. به همین دلیل با تاج صحبت کردم تا از محل درآمدهای استقلال طلب طالب لو را بدهیم. اقداماتی در حال انجام است تا پول او را هم بدهیم. او بازیکن باشخصیتی است و حقش است که پولش را بگیرد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------