قیمت واقعی بازیکنان بایرن مونیخ



اخبار ,اخبار ورزشی ,قیمت  بازیکنان بایرن مونیخ

 

اخبار ورزشی - باواریایی ها سومین تیم گران قیمت اروپا هستند

قیمت واقعی بازیکنان بایرن مونیخ

بایرن مونیخ این روزها بهترین تیم اروپا و البته دنیا است؛ این نظر بسیاری از کارشناسان است و بر آن هم اصرار خاصی دارند. اما این تیم برای تبدیل به بهترین شدن هزینه زیادی هم کرده است.

بایرن مونیخ این روزها بهترین تیم اروپا و البته دنیا است؛ این نظر بسیاری از کارشناسان است و بر آن هم اصرار خاصی دارند. اما این تیم برای تبدیل به بهترین شدن هزینه زیادی هم کرده است و این روزها نه تنها ارزشمندترین تیم آلمان است بلکه مجموعه بازیکنانی که در اختیار دارد این تیم را گران تر از همه تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس می کند.

به گزارش تدبیر و به نقل از « ترانسفرمارکت » ارزش تیم بایرن مونیخ در دنیا فقط از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا کمتر است و آن هم به این خاطر است که این باشگاه بر خلاف غول های اسپانیایی بازیکنی که ارزشش بالای صد میلیون یورو باشد در اختیار ندارد.

5 بازیکن بالای 40 میلیون یورو
بایرن مونیخ اگر چه بازیکنی 100 میلیونی ندارد ولی در ترکیبش 5 بازیکن دارد که ارزش آنها بیش از 40 میلیون یورو است. نکته ای که در تحقیقات « ترانسفرمارکت » مشخص شده اینکه بر خلاف انتظارها فرانک ریبری، ستاره فرانسوی این باشگاه گران قیمت ترین بازیکن بایرن مونیخ نیست. بازیکنی که یکی از سه کاندیدای نهایی دریافت توپ طلا بود در رده بندی این باشگاه پشت سر بازیکنانی مثل مولر و گوتسه ایستاده است.

جوانی و استعداد
در این تحقیقات بازیکنان بنا به چند علت ارزش گذاری شده اند؛ سن، استعداد، محبوبیت، قابلیت های فنی و تاکتیکی ، قابلیت های جسمانی و البته تقاضایی که در بازار نقل و انتقالات برای این بازیکنان وجود دارد.  وقتی که همه این موارد کنار هم چیده شده دو بازیکن آلمانی تیم بایرن مونیخ فرانک رییری را پشت سر گذاشته اند؛ ماریو گوتسه با ارزش واقعی 55 میلیون یورو و توماس مولر با ارزش 45 میلیون یورو، گران قیمت ترین بازیکنان حاضر در لیست این فصل باواریایی ها هستند.

دورتموند + شالکه = بایرن مونیخ
بازیکنانی که در لیست 2014 – 2013 تیم بایرن مونیخ حضور دارند به طور میانگین ارزشی معدال 19.46 میلیون یورو دارند. یعنی نزدیک به همان قیمتی که برای شردان شگیری درنظر گرفته شده است. نکته قابل توجه اینکه بایرن مونیخ با ارزش کلی 527 میلیون و 550 هزار یورو به اندازه دو تیم دیگر در بوندس لیگا قیمت گذاری شده است؛ دورتموند که 323 میلیون یورو ارزش گذاری شده است و شالکه ای که 186 میلیون یورو می ارزد.
اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------