آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

الفاظ رکیکی که نثار کاسیاس شد



اخبار ,اخبار ورزشی ,ایکر کاسیاس

 

اخبار ورزشی - الفاظ رکیکی که نثار کاسیاس شد

ایکر کاسیاس دروازه بان نیمکت نشین رئال مادرید تلاش زیادی می کند تا به ترکیب اصلی تیمش برگردد به این امید که در جام جهانی دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا لقب بگیرد.

ایکر کاسیاس دروازه بان نیمکت نشین رئال مادرید تلاش زیادی می کند تا به ترکیب اصلی تیمش برگردد به این امید که در جام جهانی دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا لقب بگیرد. کاسیاس البته بدون حاشیه هم نبوده و این اواخر بارها صحبت های ضد و نقیضی از زبان او مطرح شده که گفته می خواهد مادرید را ترک کند.

به گزارش تدبیر البته همه این موارد هنوز باعث نشده تا از محبوبیت دروازه بان رئال مادرید کاسته شود. همین مورد بود که (BBVA Banco Bilbao Vizcaya Argentaria) اسپانسر اصلی لالیگا را برآن داشت تا در برنامه توییتری ضمن حمایت نسبی از کاسیاس، در شرایط بد اقتصادی این روزهای اسپانیا طرحی جدید برای تبلیغات خودش راه اندازی کند.

برنامه از این قرار بود که این موسسه از چند روز پیش صفحه ای در توییتر تحت عنوان « از کاسیاس بپرسید » راه اندازی کرد و تبلیغات گسترده ای کرد تا هواداران این دروزاه بان سوال هایشان را از کاسیاس بپرسند و او پاسخگو باشد.

ظاهر امر این طور بود که سوالات سمت و سوی چندان جدی ای نداشته باشد و شامل همه زمینه های جذاب باشد ولی وقتی برنامه شروع شد شوک حاصله چنان زیاد بود که هم چهره BBVA را زیر سوال برد و هم کاسیاس را عصبانی کرد.

توهین و تهدید
سوالاتی که از کاسیاس پرسیده شد ده ها و شاید صدها توهین و تهدید را در دل خود داشت؛ بسیاری از افرادی که در این برنامه شرکت کرده بودند از نقش او به عنوان کاپیتان، فاصله گرفتن از بچه های اصلی، عدم حمایت آنها، حمایت از خبرنگاری که مورینیو را مورد انتقاد قرار بود و غیره را شامل می شد.

مواردی که در نهایت باعث شد کاسیاس خشمگین شود و برنامه را ترک کند. او برای هیچ کدام از این سوالاتی که توهین های آشکاری درآن بود پاسخی نداشت. برنامه ای که قرار بود احیای مجددی برای اسپانسر اصلی لالیگا باشد با شکست بزرگی همراه شد و بازتاب گسترده ای در رسانه های نوشتاری اسپانیا را هم داشت.

چند نمونه از سوال های پرسیده شده قابل چاپ!

روی نیمکت رئال مادرید به تو تلویزیون هم می دهند؟
چرا یک سال طول کشید تا تو بالاخره از هم تیمی هایت دفاع کردی؟ احمق. نه می بخشمت نه فراموش می کنم.

هنوز هم عشق این هستی که با ژاوی به سینما بروی؟

به نظرت تو بدترین کاپیتان تاریخ باشگاه رئال مادرید نیستی؟

یعنی تو واقعا ترجیح می دهی طرف یک خبرنگار را بگیری تا بقیه هم تیمی هایت؟
اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------