آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آقای گزارشگر / زمانی برای تحقیر بچه ها!



اخبار ,اخبار ورزشی ,برنامه آقای گزارشگر

 

اخبار ورزشی - آقای گزارشگر / زمانی برای تحقیر بچه ها!/"ببینید زبان منتقدان ما پشت میکروفن بند می‌آید. پس آگاه باشید که گزارشگران خودمان شق‌القمر می‌کنند."

هدف برنامه «آقای گزارشگر»: "ببینید زبان منتقدان ما پشت میکروفن بند می‌آید. پس آگاه باشید که گزارشگران خودمان شق‌القمر می‌کنند."

مهدی رستم پور ورزشی نویس مقیم اروپا به نقد برنامه آقای گزارشگر که هرشب از شبکه 3 پخش می شود پرداخته است:


*با فرم مسابقه آکادمی گوگوش تهیه شده، جای خالی برنامه نوروزی مردان آهنین را هم پر کرده. فقط جای فرامرز خودنگاه در هیات داوران خالی است.


*یکی از شرکت‌کنندگان به آقای علیفر گفت گزارشگری از نظر من هنر است. علیفر به نشانه تایید، سر تکان داد!


*مزدک نمره کم می‌کند به خاطر بلد نبودن اسامی بازیکنان ساوتهمپتون! خاطرش هست بازی اردن که از یک هفته قبل می‌دانست باید گزارش کند، اما تا آخر مسابقه یعقوب کریمی را به جا نیاورد.


*اسکندر کوتی به ضعف اطلاعات شرکت‌کننده‌ها گیر می‌دهد! کوتی آن سالها مرد خوبی بود. فقط هرگز با این موضوع کنار نیامد که گرچه املای اتریش و استرالیا شبیه است، اما تیمهای ملی متفاوتی دارند.


*محمدرضا احمدی در نقش رها اعتمادی. وجدان اگر مبنای جام جم بود، احمدی خودش باید ثبت‌نام می‌کرد و تست می‌داد.


*انتقاد مزدک از همه: "خیلی استرس داری." مزدک عزیز در نخستین گزارشش، کمک عادل نشسته بود برای بازی ضبطی یووه. فقط یک دقیقه حرف زد! عادل بعد از معرفی مزدک به عنوان همکار جدید گفت: آنجلو پروتزی مصدوم شده آقای میرزایی. برای شروع، از میکل آنجلو رامپولا برامون بگو. اولین جملات مزدک در تلویزیون بود اما تپش پرصدای قلب و ئه ئه گفتن‌هایش نگذاشت بفهمیم رامپولا چی بالاخره؟


*داوران نگفتند که عطا بهمنش برجسته‌ترین گزارشگر تاریخ رادیو تلویزیون در هر دو رشته "فوتبال و کشتی" است. چون با بداهه‌پردازی خلاقانه و بکارگیری سنجیده‌ترین عبارت‌ها، مسابقه را حکایت می‌کرد. موسیقی متن بازی از حنجره او در می‌آمد.


*مبدا تاریخ گزارشگری، بازی ایران و استرالیا نیست. مجید وارث، راوی بی بدیل فوتبال و کشتی ایران در دهه 60 انگار اصلاً وجود نداشته. داوران، همدیگر را مثال‌ می‌زنند برای شرکت‌کنندگان! یاد نمی‌کنند از بیان شیوای مانوک خدابخشیان. یا حبیب روشن‌زاده، نقال امجدیه در دهه برلیان فوتبال ایران.


*تلویزیونی که عذر مهدی احمدی مطلع‌ترین گزارشگر فوتبالش را "به جرم جوانی" در 22 سالگی خواسته، در این برنامه از نونهالان زیر 10 سال هم تست گرفته!


*مجید صالح کودک 9 ساله را مواخذه می‌کند که چرا اسم تیم محلتان را گذاشته‌اید الاتحاد! صالح گمان می‌کند اسم و فامیل خودش مانند اسامی تیم‌های ثامن الحجج، البدر بندر کنگ، فتح، فجر و...، از بارگاه هخامنشیان دست به دست شده رسیده به ما.


*هوشنگ نصیرزاده بارها شغل شرکت کنندگان را پرسید و گفت بهتر است بروند دنبال همان شغل! آیا رواست چنین اهانتی، وقتی می‌گوییم این 100 نفر را از بین بیست هزار متقاضی گلچین کرده‌ایم؟!


*علیفر، کوتی، پیمان و... به متقاضیان گزارشگری نگفتند: بدون وقت گذاشتن برای دستور زبان فارسی، فردا روز در بهترین حالت، می‌شوید یکی مثل ما

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------