آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

خداحافظی قلعه نویی از فوتبال؟!



اخبار ,اخبار ورزشی ,خداحافظی امیر قلعه‌نویی از فوتبال

 

اخبار ورزشی - خداحافظی قلعه نویی از فوتبال؟!

گفته می شود موفق ترین سرمربی کنونی در فوتبال ایران به دلیل مهاجرت به کانادا از فعالیت در این عرصه خداحافظی خواهد کرد.

زمزمه خداحافظی امیر قلعه‌نویی از استقلال پیش از فصل هم شنیده می‌شد و هر چه از سال جدید گذشت این صحبت‌ها بیشتر شد.

 قبل از پایان سال 92 گفته می‌شد قلعه‌نویی به دلیل پیشنهاد اغواکننده‌ای که از پدیده مشهد دریافت کرده یا مذاکراتی که با باشگاه متمول سپاهان داشته می‌خواهد استقلال را ترک کند اما ظاهرا این پیش‌بینی‌ها غلط بوده و دلیل خداحافظی امیر با استقلال پیشنهادهای میلیاردی‌اش نیست.

 نزدیکان قلعه‌نویی از زبان او شنیده‌اند که وی دیگر علاقه‌ای به کار و فعالیت در این حوزه ندارد و می‌خواهد مدتی را به استراحت بپردازد. این احتمال وجود دارد که قلعه‌نویی همراه خانواده‌اش به خارج از ایران مهاجرت کند.

 حتی گفته می‌شود در سفری که قلعه‌نویی به کانادا داشت مقدمات زندگی خود و خانواده‌اش در این کشور فراهم شده و او قصد دارد از ایران به کانادا مهاجرت کند و مدتی را از کشور دور باشد.

 قلعه‌نویی هنوز این خبر را تایید نکرده است اما به زودی درباره اینکه انگیزه‌های این مربی پرعنوان در آینده چه خواهد بود را از زبانش خواهیم شنید. آنچه قلعه‌نویی را برای ادامه کار در فوتبال ایران مردد کرده هجمه انتقادهایی است که در سال‌های اخیر به او شده است.

 امیر در محفلی خصوصی با کنایه از رفتارهایی که طی سال‌های گذشته با خودش شده حرف زده و به شدت از فضای موجود ابراز خستگی کرده است. در عین حال وقتی از فتح الله زاده پرسیده‌اند که برنامه‌ات برای فصل بعد چیست او با مکثی طولانی گفته: «تکلیف خودمان هم مشخص نیست اما اگر باشم قلعه‌نویی را در استقلال نگه می‌دارم.»

 فتح الله زاده صراحتا از تمدید قرارداد امیر برای فصل بعد خبر داده است اما شاید خود قلعه‌نویی دیگر تمایلی به مربیگری در فوتبال نداشته باشد و بخواهد عطای این شغل را به لقایش ببخشد. آیا قلعه‌نویی برای همیشه از فوتبال ایران می‌رود؟!
اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------