آرسنال بالاتر از اورتون در رده چهارم قرار گرفت/دورتموند با شکست وولفسبورگ به فينال رسيد



اخبار ,اخبار ورزشی ,تيم فوتبال آرسنال

 

اخبار ورزشی - آرسنال بالاتر از اورتون در رده چهارم قرار گرفت

تيم فوتبال آرسنال سه شنبه شب با غلبه بر وستهام به رده چهارم ليگ برتر انگليس صعود کرد.

آرسنال در اين ديدار عقب افتاده هفته 34 ليگ برتر با نتيجه سه بر يک به پيروزي رسيد و از اورتون که چهارشنبه شب ميزبان کريستال پالاس خواهد بود، پيش افتاد.

پودولسکي در دقايق 44 و 78 و اوليور جيرود در دقيقه 55 گل هاي آرسنال را به ثمر رساندند.

آرسنال با اين پيروزي 67 امتيازي شد و با يک امتياز بيشتر بالاتر از اورتون، رقيب اصلي خود براي راهيابي به ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

اين دو تيم در صورت حفظ رده چهارم در فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود.

آرسنال در 17 سال گذشته همواره در ليگ قهرمانان حضور داشته است.

ليورپول، چلسي و منچسترسيتي با 77، 75 و 70 امتياز در رده هاي اول تا سوم ليگ برتر قرار دارند.

 

------------------------------------

اخبار ورزشی - نيمه نهايي جام حذفي آلمان
دورتموند با شکست وولفسبورگ به فينال رسيد

بوروسيا دورتموند در نيمه نهايي جام حذفي آلمان ميزبان وولفسبورگ بود و موفق شد با پيروزي 2 بر صفر به فينال راه يابد.

بوروسيا دورتموند در نيمه نهايي جام حذفي آلمان ميزبان وولفسبورگ بود دورتموندي ها از همان دقايق ابتدايي بازي توپ و ميدان را در اختيار داشتند و قدرت خود را به حريف ديکته کرده بودند.

بازي شناور و سريع شاگردان کلوپ اجازه ي هنرنمايي را از وولفسبورگ گرفته بود. مارکو رويس در اين ديدار نيز به مانند بازي هاي گذشته نمايش خيره کنند اي داشت حرکات پا به توپ رويس در نيمه نخست دفاع حريف را از هم پاشيد او در دقيقه 16 بازي با نفوذ از جناح راست موفق شد با پاس به عقبي که براي ميخيتاريان مهيا کرد بنيان گذار گل نخست بازي شود.

وولفسبورگ در اواسط نيمه اول کمي از فشار دورتموند کاست آن ها مي توانستند با ضربه ي سر مالاندا به گل تساوي برسند اما با بد شانسي توپ به تيرک دروازه ي وايدن فلر خود و در برگشت هم دي بروين نتوانست توپا را وارد دروازه کند.

درخشش رويس همچنان ادامه يافت او در اواخير نيمه نيز بتوانست با تکنيک فوق العاده ي خود از دفاع چپ وولفسبورگ عبور کند و با پاس توي عرض براي روبرت لواندوفسکي مهاجم لهستاني دورتموند را به گل دوم بازي برساند.

نيمه دوم را دورتموندي ها بيشتر به حفظ نتيجه پرداختند و به خوبي بازي را کنترل کردند آن ها در چند صحنه شانس هايي هم براي گلزني داشتند اما بي دقتي در ضربات آخر و درخشش دروازه بان وولفسبورگ مانع از افزايش اختلاف شد البته لواندوفسکي بازهم در اين نيمه گلزني کرد ولي داور گل او را به دليل آفسايد مردود اعلام نمود.

وولفسبورگ در نيمه دوم زهر دار شده بود آن ها شانس هاي فوق العاده اي براي گلزني داشتند ضربه ي مالاندا روي خط شش قدم و در حالتي تک به گل به آسمان فرستاده شد تا او را بدون شک مرد بد شانس اين بازي بمانيم هافبک وولفسبورگ دقايقي بعد هم موقعيتي براي گلزني بدست آورد اما وايدن فلر به کمک سوکراتيس مانع از به ثمر رسيدن گل شدند مالاندا نيز در اين صحنه مصدوم شد و زمين بازي را ترک کرد تا ناکامي هاي او کامل شود.

با اين نتيجه دورتموند راهي فينال دي اف بي پوکال شد و بايد به انتظار بازي فردا شب بايرن و کايزرسلاترن بنشيند تا به احتمال فراوان شاهد يک ديرکلاسيکر ديگر در بازي نهايي باشيم.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------